هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به توسعه اُمیکرون در بیشتر کشور های غرب اقیانوس آرام

به گزارش مجله اندیشه، سازمان جهانی بهداشت (WHO) خاطرنشان کرد: سویه اُمیکرون در نهایت در بیشتر کشور های غرب اقیانوس آرام توسعه خواهد یافت.

هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به توسعه اُمیکرون در بیشتر کشور های غرب اقیانوس آرام

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، یک مقام سازمان جهانی بهداشت در حالیکه از دولت ها درخواست کرد مقدمات مقابله با سویه نو کروناویروس موسوم به اُمیکرون را فراهم نمایند، گفت: در نهایت این سویه از ویروس در بیشتر کشور های غرب اقیانوس آرام توسعه خواهد یافت.

مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی برای غرب اقیانوس آرام تاکید نمود: احتمالا تعداد کشور هایی که نوع نو کروناویروس در آن ها گردش دارد بیش از مواردی است که در حال حاضر گزارش شده است.

تعدادی از کشور های این منطقه از جمله ژاپن، کره جنوبی و استرالیا مواردی از ابتلا به سویه اُمیکرون را گزارش نموده اند که اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد.

به گزارش دانشجو به نقل از شبکه خبری سی ان ان، وی اضافه نمود: کشور ها می توانند از تجربیات خود در واکنش به سویه دلتا، از جمله افزایش پوشش واکسن برای گروه های اولویت دار مانند کادر درمان، سالمندان و افراد آسیب پذیر بیاموزند. بعلاوه استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی، تقویت نظارت فعال، اتخاذ رویکرد مبتنی بر ریسک برای کنترل مرز ها از دیگر اقدامات لازم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1981

به "هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به توسعه اُمیکرون در بیشتر کشور های غرب اقیانوس آرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به توسعه اُمیکرون در بیشتر کشور های غرب اقیانوس آرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید