نیکفر: برای جلوگیری از افزایش قیمت ها دستگاه های نظارتی تقویت شوند

به گزارش مجله اندیشه، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: اگر قرار است درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین به ملت نرسد، حداقل دستگاه های نظارتی تقویت شوند تا در کنار قوه قضائیه مانع از افزایش قیمت ها شوند.

نیکفر: برای جلوگیری از افزایش قیمت ها دستگاه های نظارتی تقویت شوند

به گزارش خبرنگاران، ذبیح نیکفر در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به رئیس جمهور، اظهار کرد: مردم به دریافت یارانه معیشتی امیدوار نیستند، چون از 60 میلیون نفری که ادعا شد که شامل 75 درصد مردم می شود، کمتر کسی را سراغ داریم که آن را دریافت کرده باشد.

وی در تذکر دیگری به رئیس جمهور با اشاره به اینکه چند ماه آینده انتها سال و عید نوروز است حداقل نگذارید سفره های خالی هم جمع شود، گفت: اگر قرار است درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین به ملت نرسد، حداقل دستگاه های نظارتی را تقویت کنید تا در کنار قوه قضائیه مانع از افزایش قیمت ها شوند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در تذکری به رسانه ملی با بیان اینکه گیلانی ها خواستار توقف پخش سریال وارش هستند، گفت: این سریال بدون مطالعه تاریخ و فرهنگ مردم غیور گیلان تهیه شده و به آنها اهانت شده است.

نیکفر در تذکری به وزیر ورزش و جوانان خواست که با توجه به اینکه افکار عمومی از حوزه ورزش خصوصا فوتبال و قراردادها با مربیان خارجی نگرانی دارد، توجه نماید تا این فرایند اصلاح شود.

وی همچنین به وزارت جهاد کشاورزی تذکر داد: با توجه به اینکه تولید و عرضه محصولات کشاورزی نیاز به سوخت بنزین دارد، از هم اکنون باید مقدمات سال زراعی آینده را فراهم کرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: شالیکاران شمال کشور با بی تدبیری که صورت گرفت قادر به فروش برنج خود نیستند و واردات بی رویه رمق و انگیزه را از کشاورزان گرفته است، بنابراین کاهش تعرفه واردات چای مغایر حمایت مستمر از چای است و حذف تسهیلات به زراعی و عدم استخدام ناظرین خرید برگ سبز چای مقدمه انحلال سازمان چای است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 632

به "نیکفر: برای جلوگیری از افزایش قیمت ها دستگاه های نظارتی تقویت شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکفر: برای جلوگیری از افزایش قیمت ها دستگاه های نظارتی تقویت شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید