نگرانی بیمارستان های آمریکا از توزیع ناعادلانه یاری های اقتصادی

به گزارش مجله اندیشه، هر چند دولت آمریکا آغاز به توزیع بسته حمایت اقتصادی در میان بیمارستان ها و پزشکان نموده است اما تهیه کنندگان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نگران هستند که سهم کمتری به آنها پرداخت گردد.

نگرانی بیمارستان های آمریکا از توزیع ناعادلانه یاری های اقتصادی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کنگره آمریکا 100 میلیارد دلار برای یاری مستقیم به بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی اختصاص داده که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در آمریکا هستند.

تا به امروز 30 میلیارد دلار به حساب بانک ها واریز شده و وزارت بهداشت و خدمات انسانی گفته 70 میلیارد دیگر در این هفته توزیع خواهد شد.

اما به دلیل شرایط اضطراری کنگره نظارت دقیقی بر نحوه توزیع این پول ها و چگونگی استفاده بیمارستان ها از این یاری ها ندارد. قانونگذاران آمریکایی اختیارات گسترده ای به وزارت بهداشت و خدمات انسانی درباره چگونگی توزیع یاری اقتصادی داده اند.

به گزارش پایگاه خبری هیل، این مسئله باعث نگرانی در میان بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شده و آنها مذاکرات فشرده ای را آغاز نموده اند تا مطمئن شوند سهم کمتری به آنها پرداخت نخواهد شد. بروس سیگل، رئیس بیمارستان های اساسی آمریکا گفت که روش توزیع وجوه توسط دولت بسیاری از اعضای ما و بیماران آنها را در نظر نمی گیرد.

ترامپ: تلفات کرونا در آمریکا حداقل 60 هزار نفر خواهد بود، پنس: منحنی ابتلا به کرونا پایین است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 976

به "نگرانی بیمارستان های آمریکا از توزیع ناعادلانه یاری های اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی بیمارستان های آمریکا از توزیع ناعادلانه یاری های اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید