نخست وزیر انگلیس فردا کاهش محدودیت قرنطینه را اعلام می نماید

به گزارش مجله اندیشه، نخست وزیر انگلیس قرار است روز سه شنبه آخرین اقدامات مربوط به کاهش محدودیت های قرنطینه را اعلام کند.

نخست وزیر انگلیس فردا کاهش محدودیت قرنطینه را اعلام می نماید

خبرنگاران - بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، قرار است روز سه شنبه آخرین اقدامات مربوط به کاهش محدودیت های قرنطینه را اعلام کند.

وی همچنین قرار است نتایج مربوط به بازبینی قانون فاصله گذاری اجتماعی و فاصله دو متری افراد را اعلام کند.

اقتصاد بریتانیا به دلیل تعطیلی های گسترده که به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید-19 صورت گرفت، به شدت دچار آسیب شده است.

گرچه خرده فروشان غیرضروری دوشنبه گذشته مجاز به بازگشایی شدند اما بسیاری از مشاغل به ویژه در بخش های گردشگری و تفریحی همچنان تعطیل هستند.

بعضی از قانونگذاران حزب موافق با جانسون مؤکداً خواهان کنار گذاشتن قانون فاصله دو متری افراد شده و می گویند تأثیر مخربی بر اقتصاد این کشور که در طول ماه های مارس و آوریل به میزان یک چهارم کوچک شده، گذاشته است.

اما دولت با احتیاط عمل نموده و گفته است که نمی خواهد خطر موج دوم شیوع ویروس کرونا را افزایش دهد.

بر اساس اعلام دفتر نخست وزیر انگلیس، جانسون روز سه شنبه به مجلس ابلاغ خواهد نمود که چه بخش هایی مجاز به بازگشایی در تاریخ 4 ژوئیه هستند.

روزنامه ساندی تلگراف گزارش داد که جانسون همچنین تغییر در دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی را اعلام خواهد نمود، بنابراین مردم فقط باید یک متر از هم فاصله داشته باشند، مشروط بر اینکه اقدامات دیگری مانند استفاده از ماسک را انجام دهند.

منبع : تسنیم

منبع: چمدان
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1105

به "نخست وزیر انگلیس فردا کاهش محدودیت قرنطینه را اعلام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر انگلیس فردا کاهش محدودیت قرنطینه را اعلام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید