ملی پوش فوتبال ساحلی: قراردادهای ما کفاف خرید یک پراید را هم نمی دهد

به گزارش مجله اندیشه، بازیکن تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر می گوید دستمزدها در لیگ ایران بسیار پایین است.

ملی پوش فوتبال ساحلی: قراردادهای ما کفاف خرید یک پراید را هم نمی دهد

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر پیروز شد سه شنبه شب قهرمان لیگ برتر ایران گردد. علی میرشکاری، ملی پوش این تیم در گفت وگو با خبرنگاران درباره این قهرمانی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که ویروس کرونا ایجاد نموده، مسابقات به صورت دوره ای برگزار گشت. این موضوع مقداری از سطح کیفی مسابقات کم نموده بود ولی باز هم راضی نماینده بود.

او درباره برنامه ریزی سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی هم، گفت: برنامه ریزی راضی نماینده بود و از لحاظ مدیریتی مسابقات مسئله ای نداشت.

میرشکاری درباره تیمش هم اعلام کرد: 90 درصد تیم ما بومی است و بیشتر بازیکنان مان از جوانان خوب استان بوشهر هستند. البته تیم ما 5 ملی پوش دارد و همین کار را کمی برای جوان ترها سخت نموده بود.

این ملی پوش تیم فوتبال پارس جنوبی درباره مسائل اقتصادی شان هم شرح داد: ما هنوز پولی بابت سال جاری دریافت ننموده ایم. حتی 40 درصد از مبلغ قرارداد سال قبل را هم تازه یک ماه پیش دریافت کردیم. قراردادهای ما حتی نسبت به فوتسالیست ها هم کم است. یک بازیکن سطح بالای فوتبال ساحلی 100 میلیون می گیرد که پول یک پراید هم نمی گردد. تازه همین مبلغ را هم نمی گیریم. در لیگ هم کلا دو، سه تیم هستند که خرج می نمایند که یکی از آن ها پارس جنوبی است.

میرشکاری درباره مسابقات پیش روی تیم ملی هم اعلام کرد: به امید خدا که اردوها برگزار گردد. آقای هاشم پور سال جاری برنامه های خوبی برای ما دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1287

به "ملی پوش فوتبال ساحلی: قراردادهای ما کفاف خرید یک پراید را هم نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش فوتبال ساحلی: قراردادهای ما کفاف خرید یک پراید را هم نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید