مغانلو: از دعوت به تیم ملی شوکه شدم، اکثر تیم های لیگ برتری به من پیشنهاد دادند

به گزارش مجله اندیشه، شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت که از دعوت به تیم ملی شوکه شده است و ابراز امیدواری کرد که به اردوهای بعدی این تیم دعوت شود.

مغانلو: از دعوت به تیم ملی شوکه شدم، اکثر تیم های لیگ برتری به من پیشنهاد دادند

شهریار مغانلو که فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول پیراهن ملوان را بر تن کرد، با اشاره به دعوتش به تیم ملی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: واقعیت این است که من از این اتفاق شوکه شدم. هدف من این بود که با آمدن به لیگ برتر و درخشش در تیم باشگاهی ام به تیم ملی برسم، ولی وقتی متوجه شدم که در لیست ویلموتس قرار دارم، واقعاً شوکه شدم و این اتفاق برایم بسیار خشنود کننده بود.

وی افزود: باید از ویلموتس و همچنین وحید هاشمیان تشکر کنم که بازی های لیگ دسته اول را هم مورد بررسی قرار دادند و بازیکنان جوانی را به اردو دعوت کردند. هر چند مدت اردو کم بود، ولی همین مدت کم هم برای بازیکنانی که دعوت شدند، یک تجربه مهم محسوب می شود. امیدوارم که در اردوهای بعدی هم این فرصت را داشته باشم تا دوباره دعوت شوم، هر چند که باید در بازی های لیگ برتر هم عملکرد خوبی داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره پیوستن به این تیم نیز شرح داد: با توجه به عملکردم در فصل گذشته و همچنین با توجه به اینکه سهمیه لیگ فزونی نبودم، از اکثر تیم ها پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت پیکان را انتخاب کردم. من قبلاً هم اینجا بازی کرده بودم. پیکان یک باشگاه حرفه ای است و دوست داشتم دوباره برای این تیم بازی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 238

به "مغانلو: از دعوت به تیم ملی شوکه شدم، اکثر تیم های لیگ برتری به من پیشنهاد دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغانلو: از دعوت به تیم ملی شوکه شدم، اکثر تیم های لیگ برتری به من پیشنهاد دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید