ماجرای کاهش ارزش سهام عدالت به زیر 10 میلیون تومان چیست؟

به گزارش مجله اندیشه، درحالی ارزش واقعی سهام عدالت به کمتر از 10 میلیون تومان رسیده است که در این محاسبه، قیمت سهام شرکتهایی که افزایش سرمایه داشته اند بعد از افزایش سرمایه در نظر گرفته شده اما تعداد سهام همان تعداد قبلی لحاظ شده است.

ماجرای کاهش ارزش سهام عدالت به زیر 10 میلیون تومان چیست؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده اند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده نمایند. طی این مدت ارزش واقعی سهام عدالت با توجه به شرایط شاخص بورس افزایش یا کاهش داشته است. برای مثال ارزش این سهام در تاریخ 31 شهریورماه، کمی بیشتر از 16 میلیون و 400 هزار تومان، در تاریخ چهارم شهریورماه کمی بیشتر از 14 میلیون و 800 هزار تومان و در تاریخ 13 مردادماه، کمی بیشتر از 17 میلیون و 900 هزار تومان بوده است.

بر این اساس و طبق آخرین به روز رسانی گزارش دارایی که مربوط به ششم آبان ماه است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 492 هزار تومان کمی بیش از 9 میلیون و 600 تومان است. همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 500 هزار تومانی، کمی بیشتر از 14 میلیون تومان است. البته باید توجه داشت در این محاسبه، قیمت سهام شرکت هایی که افزایش سرمایه داشته اند بعد از افزایش سرمایه در نظر گرفته شده اما تعداد سهام همان تعداد قبلی لحاظ شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1312

به "ماجرای کاهش ارزش سهام عدالت به زیر 10 میلیون تومان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای کاهش ارزش سهام عدالت به زیر 10 میلیون تومان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید