ماتیپ در آستانه از دست دادن اولین بازی فصل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله اندیشه، مدافع کامرونی تیم لیورپول که پس از ملاقات برابر اورتون دچار آسیب دیدگی شده بود در آستانه از دست دادن ملاقات این تیم برابر آژاکس قرار گرفته است.

ماتیپ در آستانه از دست دادن اولین بازی فصل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا در پاییز از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جوئل ماتیپ، مدافع کامرونی تیم فوتبال لیورپول که پس از گذراندن دوران مصدومیتش در بازی تیمش مقابل اورتون حضور داشت، دچار مصدومیت شده و تحت درمان نهاده شده است.

در صورتی که مصدومیت ماتیپ جدی باشد نمی تواند لیورپول را در ملاقات مقابل آژاکس در هفته نخست لیگ قهرمانان همراهی کند که این آسیب دیدگی می تواند بدترین اتفاق برای یورگن کلوپ و طرفداران لیورپول پس از مصدومیت ویرجیل فن دایک به حساب آید.

این مدافع کامرونی پس از بهبودی آسیب دیدگی اش از ناحیه همسترینگ برای اولین بار روز شنبه در شهرآورد بندر لیورپول به میدان رفت و برای اولین بار از اکتبر 2019 بود که 90 دقیقه برای لیورپول بازی می کرد، اما گویا پس از سرانجام بازی، ماتیپ دوباره از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و به همین دلیل بلافاصله توسط کادر پزشکی این تیم مورد اسکن نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1293

به "ماتیپ در آستانه از دست دادن اولین بازی فصل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتیپ در آستانه از دست دادن اولین بازی فصل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید