لیگ قهرمانان اروپا، بایرن برای ششمین بار قهرمان شد، پاریسی ها در حسرت جام ماندند

به گزارش مجله اندیشه، تیم فوتبال بایرن مونیخ پیروز شد با کسب 11 برد متوالی عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورد.

لیگ قهرمانان اروپا، بایرن برای ششمین بار قهرمان شد، پاریسی ها در حسرت جام ماندند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، فینال لیگ قهرمانان اروپا یکشنبه شب در استادیوم دالوز شهرلیسبون بین تیم های بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برگزارشد و در نهایت این مونیخی ها بودند که توانستند با یک گل برنده بازی شده و جام قهرمانی را مال خود کند.

نیمه اول این بازی تقریبا متعادل دنبال شد و دو تیم چند بار دروازه های یکدیگر را تهدید کردند اما این نیمه دروازه ها بسته ماند.

با آغاز نیمه دوم بایرنی ها با بازی مالکانه و روبه جلو توپ و میدان را در اختیار گرفتند و نتیجه حملات منظم خود را در دقیقه 59 با ضربه سر کینزگلی کومان روی ارسال دقیق جاشو کیمیچ گرفتند.

در ادامه پاریسی ها کوشش زیادی کردند تا به گل برسند اما ستاره های این تیم در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند ضمن اینکه نویر مثل بازی های قبل جسورانه از دروازه تیمش دفاع کرد.

بایرن با 11 برد پیاپی و با شایستگی تمام ششمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را کسب کرد و پاریسی ها که اولین فینال این رقابت ها را تجربه می کردند همچنان در حسرت جام ماندند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1180

به "لیگ قهرمانان اروپا، بایرن برای ششمین بار قهرمان شد، پاریسی ها در حسرت جام ماندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، بایرن برای ششمین بار قهرمان شد، پاریسی ها در حسرت جام ماندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید