قوه قضائیه به مسئله ارزهای دولتی و گزارش دیوان محاسبات ورود کند

به گزارش مجله اندیشه، اعضای شورای سیاست گذاری حزب ندای ایران خواستار بررسی شرایط ارزهای دولتی پرداختی در گزارش دیوان محاسبات توسط قوه قضائیه و ارائه گزارش دقیق به مردم شدند.

قوه قضائیه به مسئله ارزهای دولتی و گزارش دیوان محاسبات ورود کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، جلسه شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان به صورت مجازی و با حضور اعضای این شورا برگزار گشت.

در این جلسه، اعضای شورای سیاست گذاری این حزب با بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 1397 کشور و بررسی واکنش های دولتی اجرا شده نسبت به این گزارش، خواستار بررسی شرایط ارزهای دولتی پرداختی در گزارش دیوان محاسبات توسط قوه قضائیه و ارائه گزارش دقیق به مردم شدند.

اعضای شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان با نقد عملکرد نهادهای نظارتی تأکید کردند؛ انتظار می رود نظارت توسط نهادهای نظارتی به گونه ای باشد که مانع وقوع تخلف و فساد شود، در صورتی که نهادهای نظارتی به درستی به وظایف خود عمل می کردند، احتمال وقوع فساد و تخلف کاهش می یافت.

در این جلسه تصریح شد؛ در روزهایی که مردم از لحاظ معیشت دچار مسائل فراوان هستند انتظار می رود دولت با کنترل بازار و نظارت کارآمد مانع افزایش قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان شود. متأسفانه با وجود وعده های مسئولان در خصوص افزایش نیافتن قیمت کالاهای پرمصرف و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، مشاهدات میدانی حکایت از گران شدن کالاهای اساسی دارد. انتظار می رود دولت با بازرسی و نظارت کارآمد بر قیمت، تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات، زمینه تعدیل قیمت ها را فراهم سازد.

در انتها این جلسه تأکید شد تنها متحد استراتژیک حزب ندای ایرانیان کسی جز مردم ایران نیست و حزب ندای ایرانیان در ائتلافی دائمی و همیشگی با مردم به چیزی جز تأمین منافع ملی در عرصه بین المللی و تأمین و تضمین حقوق شهروندی در عرصه داخلی نمی اندیشد.

4079/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 985

به "قوه قضائیه به مسئله ارزهای دولتی و گزارش دیوان محاسبات ورود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوه قضائیه به مسئله ارزهای دولتی و گزارش دیوان محاسبات ورود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید