قهرمانی خواسته طرفداران و بازیکنان تراکتور است

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، اکبر ایمانی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال تراکتور اظهار کرد: خیلی ها آرزوی سرمربیگری تراکتور را دارند اما آقای الهامی زمانی راهنمایی تیم را برعهده گرفتند که تیم در شرایط بحرانی بود و اکنون نتایج بسیار خوبی هم گرفته اند که باعث شده تمامی مردم آذربایجان از وی راضی باشند.

قهرمانی خواسته طرفداران و بازیکنان تراکتور است

وی با بیان این که ساکت الهامی به هر تیمی که رفته، آن را احیاء نموده است، اعلام کرد: آقای الهامی با توجه به این که ماشین سازی را هم احیاء نموده، همه در آن موقع بحرانی می خواستند که به تراکتور بیاید و خدا را شکر نتایج خوبی با تراکتور گرفته و در دل مردم جا باز نموده اند. من به عنوان یک طرفدار تراکتور از شما آقای الهامی تشکر می کنم؛ چرا که همه اذعان دارند با حضورتان تیم ما منسجم شده است.

ایمانی در مورد شعار بیر، ایکی، اوچ که طرفداران با راهنمایی او انجام می دهند، گفت: طرفداران از من درخواست کردند که به عنوان یک بازیکن ترک زبان، راهنمایی این شعار را برعهده بگیرم و از آنجایی که بچه آذربایجان هستم و آنان من را اکبر ایمانی کردند، مقابل خواسته شان نه نمی آورم و با کسب اجازه از آقا مسعود، اشکان و احسان این شعار را سر می دهم و با اجازه آقای الهامی، می خواهم همیشه راهنمایی این شعار را برعهده بگیرم.

وی اظهار کرد: ما تیم پرطرفداری هستیم. خواسته ما از آقای الهامی، قهرمانی تراکتور است. متأسفانه طی سال ها اتفاقاتی مانع این کار می گردد؛ اما طرفداران پشت تیمشان ایستاده اند و فقط یک قهرمانی می خواهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 954

به "قهرمانی خواسته طرفداران و بازیکنان تراکتور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی خواسته طرفداران و بازیکنان تراکتور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید