قهرمانی تیرانداز المپیکی کشورمان در هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان

به گزارش مجله اندیشه، با برگزاری فینال هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان، جواد فروغی تیرانداز المپیکی کشورمان با کسب بالاترین امتیاز پیروز به کسب مقام قهرمانی شد.

قهرمانی تیرانداز المپیکی کشورمان در هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تپانچه بادی آقایان امروز 3 بهمن ماه با حضور 8 تیم در حالی به میزبانی تیم های هیئت همدان و شهرداری اردبیل پیگیری شد که در هفته اول تیم های شهید لطفی هوافضا، هیئت همدان، بانک کارآفرین و فولاد مبارکه سپاهان با غلبه بر تیم های غدیر ناجا، نزاجا، مقاومت و شهرداری اردبیل به پیروزی رسیدند.

در بخش تیمی هفته دوم نیز، شهید لطفی هوافضا، مقاومت، فولاد مبارکه سپاهان و هیئت همدان با فزونی بر تیم های غدیر ناجا، بانک کارآفرین، شهرداری اردبیل و نزاجا به پیروزی دست یافتند.

همچنین با برگزاری فینال این رقابت ها در نهایت، جواد فروغی از تیم شهید لطفی هوافضا، وحید گل خندان از تیم بانک کارآفرین و ابراهیم برخورداری از تیم مقاومت به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

در خاتمه نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور علی دادگر رئیس فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رئیس سازمان لیگ، حسین زکی زاده رئیس هیئت تیراندازی استان قزوین، محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار گردید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1491

به "قهرمانی تیرانداز المپیکی کشورمان در هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی تیرانداز المپیکی کشورمان در هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید