قدردانی وزیر علوم از مشارکت مراکز علمی در بهبود شرایط کشور

به گزارش مجله اندیشه، وزیر علوم در نامه ای به روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، از نقش آفرینی مراکز علمی در پیشرفت و بهبود شرایط کشور قدردانی کرد.

قدردانی وزیر علوم از مشارکت مراکز علمی در بهبود شرایط کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم در نامه ای به روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، از نقش آفرینی مراکز علمی در پیشرفت و بهبود شرایط کشور قدردانی کرد.

در این نامه با اشاره به اینکه حوزه ارتباط با جامعه و صنعت و پاسخ گویی به نیازهای کشور، یکی از اولویت های اصلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است آورده است: خوشبختانه با هم فکری و برنامه ریزی های انجام شده در سال 1398 شاهد فعالیت های مفیدی همچون تدوین و ابلاغ طرح تحول همکاری های دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور با جامعه و صنعت، شروع طرح فرصت های مطالعاتی اعضای هیئت علمی در جامعه و صنعت پیگیری و توسعه آن ها، پایش مستمر قراردادهای صنعتی و ساماندهی آنها، گسترش همکاری های کلان با وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی و ساماندهی دوره های مهارت افزایی و رصد اشتغال دانش آموختگان و بسیاری از موارد دیگر بوده ایم که مسلماً می توانند به مثابه حلقه های موثری برای تقویت زنجیره ارتباط مراکز علمی با جامعه و صنعت به شمار فرایند.

درادامه آمده است: بدین وسیله از همت و مشارکت همه شما همکاران، به ویژه مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی تشکر و قدردانی می کنم. امید است با توجه بیشتر و برنامه ریزی منسجم تر و تقویت این فعالیت ها و ساختارها شاهد اثربخشی و نقش آفرینی بهتر مراکز علمی در پیشرفت و بهبود شرایط کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 895

به "قدردانی وزیر علوم از مشارکت مراکز علمی در بهبود شرایط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی وزیر علوم از مشارکت مراکز علمی در بهبود شرایط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید