فیفا بالاخره طلب بازیکن پیشین استقلال را پرداخت کرد؟

به گزارش مجله اندیشه، مطالبات پرو پیچ بازیکن پیشین و کروات تیم فوتبال استقلال در نهایت از سوی فیفا پرداخت شد تا این پرونده پیچیده و سنگین آبی ها بسته گردد.

فیفا بالاخره طلب بازیکن پیشین استقلال را پرداخت کرد؟

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بحران بزرگی که تابستان و پاییز سال جاری گریبان باشگاه استقلال را گرفته بود، درخواست پرو پئیچ بازیکن پیشین این باشگاه برای دریافت مطالباتش بود. فیفا و دادگاه عالی ورزش بعد از آنالیز این پفراینده پیچیده پس از چند سال در نهایت باشگاه استقلال را به پرداخت 430 هزار دلار محکوم کردند.

این اتفاق تابستان سال جاری و همزمان با کوشش استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای لیگ قهرمانان آسیا به دردسر بزرگی برای آبی ها تبدیل شد بخصوص اینکه پرداخت این مبلغ از عهده باشگاه خارج بود. با رایزنی مسئولان استقلال با فیفا، مقرر شد از محل درآمد استقلال در فیفا، پول پرو پئیچ پرداخت گردد.

با این حال به خاطر تحریم های بانکی و مسائل پرداختی، انتقال پول از فیفا به حساب پرو پیچ هم مدتی طول کشید و مدیربرنامه این بازیکن بار ها نسبت به این فرایند اعتراض داشت.

در نهایت امروز ژلکو کپین مدیربرنامه پرو پیچ با ارسال ایمیلی به خبرنگار مهر، خبر از پرداخت پول فیفا به این بازیکن داد. کپین نوشت: پفراینده پرو پیچ و استقلال انتها به انتها رسید. فیفا به جای استقلال پول را پرداخت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 598

به "فیفا بالاخره طلب بازیکن پیشین استقلال را پرداخت کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا بالاخره طلب بازیکن پیشین استقلال را پرداخت کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید