فال روزانه و طالع بینی امروز پنج شنبه 26 آبان 1401

به گزارش مجله اندیشه، فال روزانه و طالع بینی امروز؛ باید فکر کنیم حقیقت به شکل کینه جویانه ای از ما مخفی خواهد شد. وقتی این مسئله را بپذیریم خودمان را با آرامش با زمان داستان وفق می دهیم و حتی از ماجراجویی های بزرگتر از تصورمان لذت خواهیم برد.

فال روزانه و طالع بینی امروز پنج شنبه 26 آبان 1401

خبرنگاران | امروز به سرعت نمی توانید سر اصل مطلب بروید. ساعت 3:42 صبح به وقت خاوری، وقتی عطارد وارد قوس می گردد، به جای پاسخ های مستقیم به پرسش هایمان، داستان های پرپیچ وخم و بی ربط می شنویم.

با تهییج کایرن به وسیله ماه، شکیبا ماندن با این رویکرد چالش برانگیز خواهد شد. نباید فکر کنیم حقیقت به شکل کینه جویانه ای از ما مخفی خواهد شد. وقتی این مسئله را بپذیریم خودمان را با آرامش با زمان داستان وفق می دهیم و حتی از ماجراجویی های بزرگتر از تصورمان لذت خواهیم برد.

فال عشق روزانه

امروز روش صحبت کردن و فکر کردن ما درباره عشق تغییر می نماید. ساعت 3:42 صبح به وقت خاوری، عطارد وارد قوس می گردد و اندکی خوش بینی را وارد گفتگوهایمان در رابطه می نماید و برای به سرانجام رساندن هوشمندانه کارهایمان در خلال درگیری ها و پیش راندن گفتگوهایمان فرای مرز های معمولی، انگیزه بیشتری پیدا می کنیم. تنها چیزی که باید متوجه آن باشیم این است که اگر شریک عاطفی ما نتواند پا به پای ما حرکت کند، ممکن است بی حوصله شویم.

منبع: فرادید
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2208

به "فال روزانه و طالع بینی امروز پنج شنبه 26 آبان 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه و طالع بینی امروز پنج شنبه 26 آبان 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید