علی علیپور آقای گل پرسپولیس است، امیدوارم مردم از دربی لذت ببرند

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، احمد نوراللهی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را برای بازیکن و هوادار، نمی توان این بازی را با توجه به نتایج قبلی که تیم ها گرفته اند پیش بینی کرد.

علی علیپور آقای گل پرسپولیس است، امیدوارم مردم از دربی لذت ببرند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال کاپیتانی خود در بازی با استقلال تهران اضافه کرد: کاپیتان و بزرگترهای تیم سیدجلال حسینی و امید عالیشاه هستند که در بازی با صنعت نفت آبادان بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بودم و این وظیفه را بر عهده داشتم قطعا اگر این اتفاق در بازی با استقلال رخ دهد تلاش می کنم برای تیمم مفید باشم.

وی درباره اینکه هواداران فوتبال معتقدند دربی در سال های اخیر کسالت آور بوده، تاکید کرد: به هر حال هفته های اول لیگ است و کمی زمان می برد تا تیم ها به هماهنگی لازم برسند امیدوارم این دیدار بازی جذابی برای کسانی که تماشا می کنند شود.

نوراللهی که آخرین گل دربی را زده بود شرح داد: مهم نیست من یا فرد دیگری گل بزند این موضوع اهمیت دارد که بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. امیدوارم سه امتیاز هفته های ابتدایی لیگ را جمع کنیم تا پایانی فصل به قهرمانی برسیم.

احمد نوراللهی درباره انتقاداتی که به عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس می شود گفت: علی علیپور آقای گل ماست و قطعا در هفته های آینده می تواند گلزنی کند، به هر حال بازیکن نیاز به زمان دارد تا بتواند توانایی های خود را نشان دهد و امیدوارم حمایت لازم صورت گیرد.

وی در پایان درباره احتمال بخشش محرومیت فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال اظهار کرد: من در جریان چنین موضوعی نیستم و نمی توانم درباره آن اظهار نظر کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 413

به "علی علیپور آقای گل پرسپولیس است، امیدوارم مردم از دربی لذت ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی علیپور آقای گل پرسپولیس است، امیدوارم مردم از دربی لذت ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید