طوفان ماشین سازی در دقایق پایانی ، پاسخ گل دقیقه یک با گل دقیقه 90جشنواره گل شاگردان استراماچونی ، تراکتور به سپاهان هم باخت

به گزارش مجله اندیشه، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه بازی های هفته دهم لیگ برتر پیروز شد ذوب آهن را در ورزشگاه بنیان دیزل با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

طوفان ماشین سازی در دقایق پایانی ، پاسخ گل دقیقه یک با گل دقیقه 90جشنواره گل شاگردان استراماچونی ، تراکتور به سپاهان هم باخت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، در این بازی تیم ذوب آهن در همان ثانیه های اول بازی روی تعلل مدافعان ماشین سازی صاحب موقعیت خوبی شد و امیر ارسلان مطهری با ضربه ای محکم گل اول را به ثمر رساند.

در نیمه دوم بازی ماشین سازی در کمتر از 10 دقیقه طوفانی به راه انداخت و پیروز شد سرنوشت بازی را به گونه ای دیگر رقم بزند. ابتدا در دقیقه 85 روی یک ضربه ایستگاهی توپ روی دروازه ذوب آهن ارسال شد و دفع ناقص معراج اسماعیلی دروازه بان میهمان باعث شد تا ادواردو دوسانتوس مهاجم برزیلی ماشین سازی دروازه حریف را باز کند.

بعد از این گل آل کثیر می توانست گل دوم را برای یاران خطیبی به ثمر برساند اما ضربه او توسط سنگر بان ذوب آهن دفع شد. ماشین سازی در ادامه حملات دامنه دارش در دقیقه 92 صاحب یک ضربه ایستگاهی دیگر شد که قائم اسلامی خواه توپ را روی دروازه فرستاد و احمد زنده روح با یک ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند.

ماشین سازی با این پیروزی در لیگ برتر دوازده امتیازی شد و سومین بازی بدون باختش را پشت سر گذاشت. این تیم در بازی هفته نهم نیز پیروز شده بود در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را متوقف کند.

  • جشنواره گل شاگردان استراماچونی | تراکتور به سپاهان هم باخت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 550

به "طوفان ماشین سازی در دقایق پایانی ، پاسخ گل دقیقه یک با گل دقیقه 90جشنواره گل شاگردان استراماچونی ، تراکتور به سپاهان هم باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان ماشین سازی در دقایق پایانی ، پاسخ گل دقیقه یک با گل دقیقه 90جشنواره گل شاگردان استراماچونی ، تراکتور به سپاهان هم باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید