طاهریان: دعوای رسانه ای بین کمیسیون بین الملل و جودو یک بار رخ داد، جایگزین عارف به زودی تعیین می گردد

به گزارش مجله اندیشه، نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مسئول کمیسیون صلح و ورزش و جانشین عارف به زودی معرفی می گردد.

طاهریان: دعوای رسانه ای بین کمیسیون بین الملل و جودو یک بار رخ داد، جایگزین عارف به زودی تعیین می گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، طاهره طاهریان در نشست هم اندیشی با خبرنگاران در خصوص عملکرد کمیسیون ها در کمیته ملی المپیک گفت: در این دوره کمیسیون ها جدی گرفته شدند. کمیسیون ها محل و اتاق فکر کمیته ملی المپیک است و IOC توجه جدی به کمیسیون ها دارد. مجموع آنها شورای راهبری است که ماهیانه جلسه دارند.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک اضافه نمود: گزارشات کمیسیون ها در IOC مورد توجه قرار گرفته است. بعضی از برنامه ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. عارف استعفا نموده و مسئول کمیسیون صلح و ورزش به زودی معرفی می گردد.

طاهریان تاکید نمود: بیش از 170 عضو در این کمیسیون ها فعالیت دارند. هر کمیسیون تا 12 نفر عضو دارد و بیش از آن مدعوین هستند. بیش از 201 جلسه توسط کمیسیون ها برگزار شده است. از اسفند 96 با آغاز فعالیت کمیسیون ها در هیئت اجرایی موافقت شد و کمیسیون ورزشکاران اولین کمیسیونی بود که کار خود را آغاز کرد.

وی گفت: آیین نامه کمیسیون ها تدوین شده و به تایید و امضای اعضا رسیده است. کمیسیون ها ملزم هستند برنامه های امسال خود را ارائه دهند. کمیسیون بین الملل در کوشش است تا شرایط کسب کرسی ها در آسیا و دنیا و IOC را آنالیز کند و ارائه دهد.

طاهریان یادآور شد: کمیسیون ها در واقع یک گروه هستند که در جلسات مشترک فکر و ایده ارائه می دهند و اگر مصوب گردد لازم الاجرا است . در آغاز سال نشست هم اندیشی کمیسیون های ورزشی را داشتیم و دومین نشست نیز آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد کمیسیون بین الملل و اعتماد سازی بین کمیسیون ها و فدراسیون ها گفت: کمیسیون ها کار اجرایی ندارند و در تصمیم سازی ها یاری می نمایند. بالاترین مقام تصمیم گیر در هر رشته فدراسیون است. شاید دعوای رسانه ای بین کمیسیون بین الملل و جودو بوده اما این اتفاق یک بار اتفاق افتاده است. کمیسیون بین الملل نمی تواند وارد کار اجرا گردد. در ورزش باید تعامل باشد و از فکر و ایده کمیسیون ها استفاده کنیم. کمیسیون بین الملل در خصوص جودو نظر داده و اگر فدراسیون مخالف است می تواند نظر خود را عنوان کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 533

به "طاهریان: دعوای رسانه ای بین کمیسیون بین الملل و جودو یک بار رخ داد، جایگزین عارف به زودی تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهریان: دعوای رسانه ای بین کمیسیون بین الملل و جودو یک بار رخ داد، جایگزین عارف به زودی تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید