بازسازی ساختمان: آغاز عملیات بازسازی خانه تاریخی میرپنج چادگان

به گزارش مجله اندیشه، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، آغاز عملیات بازسازی خانه تاریخی میرپنج چادگان صورت گرفت.

بازسازی ساختمان: آغاز عملیات بازسازی خانه تاریخی میرپنج چادگان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

غلامعلی صفری گفت: با توجه به آنالیز های اجرا شده تعیین شد که این خانه تاریخی که یکی از شاخص ترین آثار تاریخی شهرستان محسوب می گردد احتیاج به بازسازی فوری دارد که خوشبختانه با مشارکت یکی از موسسات خیریه شهرستان، عملیات بازسازی اضطراری این بنای تاریخی شروع شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان چادگان ادامه داد: متاسفانه با توجه به خسارت وارده بر اثر رطوبت زدگی دیوار و سقف دالان ورودی این عمارت تاریخی، عملیات بازسازی اضطراری شامل برطرف رطوبت زدایی، بازسازی دیوارها، بازسازی ناکش ها و بازسازی سقف دالان ورودی این اثر تاریخی با اعتباری بالغ بر 30 میلیون ریال شروع شد.

عمارت تاریخی معظم الملک میرپنج مربوط به دوره قاجار بوده، دارای بنایی زیبا و منحصر بفردی است و با توجه به تزئینات فراوان آن، زیباترین بنای شهرستان چادگان محسوب می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 2035

به "بازسازی ساختمان: آغاز عملیات بازسازی خانه تاریخی میرپنج چادگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان: آغاز عملیات بازسازی خانه تاریخی میرپنج چادگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید