سلفی بگیران زلزله به هیچ کدام از وعده هایشان عمل نکردند

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، هوشنگ بازوند در نشست با مدیران مجموعه های بیمه گذار مرتبط با زلزله، گفت: طی این مدت آسیب دیدگان بسیاری بیمه گران زلزله مراجعه نموده و بخشی از این افراد از خدمات ارایه شده گله مند هستند.

سلفی بگیران زلزله به هیچ کدام از وعده هایشان عمل نکردند

وی اضافه نمود: طبق گزارش مجموعه های بیمه، در این زلزله زلزله 200 میلیارد تومان به آسیب دیدگان زلزله پرداخت نموده اند که رقم بسیار خوبی است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در این زلزله کوشش کردیم مستندسازی های مناسبی را در حوزه امداد و نجات و آسیب های سازه ای انجام دهیم و پس از تدوین نهایی در اختیار دانشگاه ها و مدیران قرار گیرند تا در زلزله های آینده به کار گرفته شوند.

وی بیان نمود: در حوزه بیمه نیز ما با آسیب های متعددی روبرو بودیم که ضروری است این مسائل مستندسازی شده و در اختیار مجموعه های تصمیم گیر و تصمیم ساز این حوزه قرار گیرد.

بازوند توضیح داد: در این زلزله سلفی بگیرهایی آمدند و قول و قرارهایی برای یاری به زلزله زدگان دادند ولی دیگر خبری از آن ها نشد.

وی گفت: تاکنون 10 هزار و 800 میلیارد تومان برآورد خسارت زلزله کرمانشاه بوده است و اگر نظارت ها در حوزه ساخت وساز و در حوزه هایی مانند مسکن مهر، بیمارستان ها و دیگر اماکن خصوصی و دولتی به خوبی صورت می گرفت، میزان خسارت ها به نصف می رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 90

به "سلفی بگیران زلزله به هیچ کدام از وعده هایشان عمل نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلفی بگیران زلزله به هیچ کدام از وعده هایشان عمل نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید