سلطانی فر: جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه می نماید، AFC ملاحظات قانونی و فرهنگی ما را در نظر می گیرد

به گزارش مجله اندیشه، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با حمایت از پرسپولیس برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت که جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه خواهد نمود.

سلطانی فر: جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه می نماید، AFC ملاحظات قانونی و فرهنگی ما را در نظر می گیرد

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در جلسه هماهنگی برگزاری دیدار نهایی جام قهرمانان فوتبال آسیا گفت: اراده دستگاه ها و نهادهای مختلف این است که بتوانیم در فینال جام قهرمانان آسیا هم در برگزاری و هم در نتیجه آبرومندانه ظاهر شویم تا بعد از حدود سه دهه، جام باشگاه های آسیا را به مردم ایران هدیه کنیم.

وی اضافه نمود: ما هم باید از همه ابزارها و ظرفیت ها برای ایجاد شور و نشاط و شفاف بین مردم استفاده کنیم. امروز هیچ ابزاری ارزان تر و کارآمدتر از ورزش و به ویژه فوتبال برای ایجاد سلامتی، شور و نشاط و پر کردن اوقات فراغت مردم، نیست. با برگزاری یک مسابقه فوتبال اوقات فراغت چند ده میلیون ایرانی پر می گردد و موجب غرور و وحدت ملی می گردد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوشحالیم که امروز فینالیست یک تیم ایرانی است و قطعاً همه جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه خواهند کرد. همه باید یک صدا و همدل برای موفقیت پرسپولیس کوشش کنیم، چون پیروزی پرسپولیس پیروزی ورزش ایران است.

سلطانی فر اعلام کرد: ستاد اجرایی برگزاری فینال جام قهرمانان آسیا با محوریت فدراسیون فوتبال تشکیل می گردد و پیشنهاد می کنم هر روز این جلسه با حضور نمایندگان همه دستگاه های ذی ربط از جمله صداوسیما، وزارت خارجه، نیروی انتظامی، استانداری و دادستانی تشکیل گردد تا با یاری هم، روزانه مسائل را آنالیز کنیم و بتوانیم با یک هماهنگی مناسب مسائل و مسائل را از پیش ِرو برداریم.

وی با اشاره به بلیت فروشی این بازی گفت: بلیت فروشی این مسابقه باید صددرصد الکترونیکی باشد و هیچ گونه بلیتی در محل استادیوم فروخته نگردد. الزامات بین المللی در این مسابقه داریم که دوطرفه است و کنفدراسیون فوتبال آسیا ملاحظات قانونی و فرهنگی ما را در نظر می گیرد.

سلطانی فر گفت: در همین یک ماه اخیر که مسائل و ایرادهای کنفدراسیون فوتبال آسیا از استادیوم آزادی مطرح شد، با یاری مدیرعامل شرکت توسعه و همکارانشان، در همین مدت کوتاه کوشش های زیادی برای رفع کردن ایرادات انجام شد و اگرچه به لحاظ مالی برای وزارت ورزش و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کار سخت بود، اما این کار را انجام دادیم و منابع این تغییرات و بازسازی ها را تأمین کردیم تا ان شاءالله با یاری هم موجبات عزت و سربلندی ایران و ایرانی در میزبانی این رویداد مهم را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 77

به "سلطانی فر: جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه می نماید، AFC ملاحظات قانونی و فرهنگی ما را در نظر می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: جامعه ورزش به پرسپولیس به عنوان تیم ملی نگاه می نماید، AFC ملاحظات قانونی و فرهنگی ما را در نظر می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید