سرمربی شهرخودرو: در ادامه راه از یحیی مشورت می گیرم

به گزارش مجله اندیشه، سرمربی جدید تیم شهرخودرو گفت:به عنوان یک سرباز در این مجموعه برایم مهم است که یاری کنم و شرایط کاری را فراهم کنم.

سرمربی شهرخودرو: در ادامه راه از یحیی مشورت می گیرم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجتبی سرآسیایی در حاشیه مراسم معارفه اش برای راهنمایی تیم شهر خودرو گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که به عنوان یک سرباز در این مجموعه برایم مهم است که یاری کنم و شرایط کاری را فراهم کنم. تصمیم بر این شد که من وظیفه سرمربیگری را برعهده بگیرم و کار فنی تیم شهر خودرو را انجام بدهم. با تمام وجود، با توجه به پتانسیل تیم و اشرافی که به مسائل داریم این کار را انجام می دهیم.

سرآسیایی ادامه داد: کار واقعا سخت و بزرگی است. باید از جناب حمیداوی و مجموعه شهر خودرو و همچنین جناب وطنخواه که به من اعتماد کردند تشکر کنم. ان شاءالله با انرژی کامل و حمایت طرفداران اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی جدید تیم شهرخودرو در خصوص انتخاب دستیارانش مطرح نمود: چند نفر را به عنوان دستیار آنالیز کردیم. در نهایت یک دستیار ایتالیایی را به عنوان دستیار اول و با او صحبت کردیم. رزومه او را دیدیم، شرایطی که می خواستیم داشت و باشگاه در حال پیگیری است تا او به جمع ما اضافه گردد. مصطفی صداقت از قبل با ما بوده و همراهمان خواهد بود. داوود سید عباسی به جمع ما اضافه شده، یک مربی دروازه بان ها اضافه می گردد و همچنین رضا آریانی از قهرمان های دو و میدانی کشورمان بوده که به عنوان مربی بدنساز در کنار ما خواهد بود. امیدوارم با حمایت طرفداران به آن اتفاق خوب در انتهای فصل برسیم.

وی ضمن اشاره به زحمات یحیی گل محمدی در تیم شهر خودرو توضیح داد: جا دارد از زحمات برادر بزرگترم یحیی گل محمدی که چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و زحمت زیادی کشید تشکر کنم و همچنین دستیاران او که واقعا انرژی زیادی گذاشتند و اتفاق خوبی را در فصل گذشته و نیم فصل اول برای ما رقم زدند. در ادامه راه حتما از یحیی مشورت می گیرم. سعی می کنم در همان جهت حرکت کنم. شاید اختلاف نظراتی باشد، ولی در جهتی می رویم که پیروز باشیم.

سرآسیایی در خصوص یاری مسئولان شهری و استانی به شهر خودرو گفت: امکان ندارد پیروز شویم مگر اینکه انرژی خیلی خوبی از مدیریت شهری و استانی بگیریم. این شرایط قبلا وجود داشت اما احتیاج به انرژی و حمایت بیشتری داریم. از مدیریت شهری و استانی علی رغم مشغله زیادی که دارند درخواست می کنیم که در کنار ما حضور داشته باشند تا علاوه بر اینکه از گرمای وجودشان انرژی می گیریم، در جاهایی هم که می توانند مسائل ما را حل نمایند.

وی ادامه داد: اگر حمیداوی احساس تنهایی کند، ما دچار خلأ و مشکل می شویم و همه چیز به سمت بحران های سابق می رود و در نهایت فشارها بر روی دوش مسئولان شهر استان می افتد. بنابراین آنها باید انرژی خوبی به مردم بدهیم و در این شرایط سخت مالی قلب مردم را با نتایج خوب شاد کنیم. ما به این احتیاج داریم که از سمت مدیریت شهری و استانی از تیم ما حمایت گردد.

سرمربی جدید تیم شهرخودرو گفت: بدون شک یاری هایی تا الان بوده که تیم تا اینجا رسیده به خصوص در فصل گذشته، اما احتیاج اصلی ما در بحث سخت افزاری است. ما باید این را تمام کنیم که ساک مان به روی دوشمان باشد و از این زمین به زمین دیگری برویم. مدیرکل ورزش و جوانان استان یاری کردند تا هفته ای 3-2 جلسه زمین ثامن را در اختیار ما گذاشتند. آستان قدس هم به ما یاری می نماید اما گاهی دستش بسته است. ما باید صاحب زمین خوب باشیم و تمرینمان شرایط خوبی داشته باشد. ما در خراسان زندگی می کنیم. در خراسان کار می کنیم، خراسان استانی غنی است و باید دست به دست هم بدهیم. در بحث مدیریتی کارهایی صورت گرفته، اما باید کارهای بزرگتری انجام گردد.

سرآسیایی در پاسخ به این سوال که آیا اگر استان دیگری بود، آیا باز این شرایط برای تیم شهر خودرو وجود داشت، گفت: این سوال بودار است، اما فکر می کنم حساسیت باید بیشتر باشد و اگر با حساسیت بیشتری مسائلمان دنبال گردد، مسائلمان کمتر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 712

به "سرمربی شهرخودرو: در ادامه راه از یحیی مشورت می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شهرخودرو: در ادامه راه از یحیی مشورت می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید