زورخانه شهید زاده کفاش قهرمان مسابقات جام رمضان کرمان

به گزارش مجله اندیشه، تیم زورخانه شهید زاده کفاش شهر کرمان به عنوان قهرمانی چهارمین دوره مسابقات زورخانه ای جام رمضان، یادواره پهلوان شهید علی اصغر مولا دست یافت.

زورخانه شهید زاده کفاش قهرمان مسابقات جام رمضان کرمان

به گزارش خبرنگار ، چهارمین دوره مسابقات زورخانه ای جام رمضان، یادواره پهلوان شهید علی اصغر مولا با حضور بیش از 50 ورزشکار در قالب مسابقات تیمی زورخانه ای، هنر های فردی و هنر مرشدی به مدت 14 روز در محل زورخانه مرحوم زارع زاده کرمان برگزار گردید.

در شب پایانی این رقابت ها که بین دو تیم زورخانه ای شهید زاده کفاش (انقلاب) و تیم مشترک زورخانه های حسین بن علی و جهاد کشاورزی برگزار گردید، تیم شهید زاده کفاش (انقلاب) کرمان توانست با نتیجه 8 بر 3 پیروز گردد و به عنوان قهرمانی مسابقات دست یابد.

تیم مشترک زورخانه های حسین بن علی و جهاد کشاورزی کرمان نیز عنوان دوم رقابت ها را از آن خود کرد و تیم زورخانه شهید توکلی هم سوم شد.

مراسم اختتامیه، توزیع مدال و جوایز مسابقات نیز پس از شب های قدر با حضور مسئولان و بزرگان ورزش کرمان برگزار می گردد.

یادآور می گردد: طبق اعلام قبلی هیئت پهلوانی استان کرمان، تیم های اول و دوم این دوره از مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات استانی را کسب کردند که باید بعد از ماه مبارک رمضان با رقیبان استانی خود در زورخانه بین المللی کرمان به رقابت بپردازند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 205

به "زورخانه شهید زاده کفاش قهرمان مسابقات جام رمضان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زورخانه شهید زاده کفاش قهرمان مسابقات جام رمضان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید