روسیه تحریم های استرالیا را بدون پاسخ نخواهد گذاشت

به گزارش مجله اندیشه، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه هشدار داد که اقدام غیردوستانه استرالیا که به تبعیت از آمریکا و متحدانش، تصمیم گرفته تحریم های جدیدی علیه این کشور اعمال کند، بدون تردید از طرف مسکو بدون پاسخ نخواهد ماند.

روسیه تحریم های استرالیا را بدون پاسخ نخواهد گذاشت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ماریا زاخارووا سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که مسکو بدون تردید به اعمال تحریم های اقتصادی وزارت امور خارجه استرالیا علیه چهار شرکت روسی و یکی از شهروندان این کشور در رابطه با ساخت پل کریمه پاسخ مناسب خواهد داد.

زاخارووا گفت: دولت استرالیا با نشان دادن فقدان استقلال خود در عرصه سیاست خارجی و عدم تمایل برای ارزیابی واقع بینانه در مورد شرایط شبه جزیره کریمه، از هر اقدام ضدروسی آمریکا و متحدانش حمایت نموده و کورکورانه برخورد آنها را تکرار می نماید. واضح است که این اقدام غیردوستانه مقامات استرالیایی از طرف ما بدون پاسخ مناسب رها نخواهد شد.

به گفته وی، مقامات رسمی کانبرا با پیروی از هماهنگی غربی، جهت آسیب رساندن به روابط روسیه و استرالیا را در پیش گرفته اند.

روز سه شنبه وزارت امور خارجه استرالیا خاطرنشان کرد که این کشور تحریم های اقتصادی و محدودیت های روادیدی علیه یک شخصیت حقیقی و چهار شرکت روسی به خاطر مشارکت آنها در ساخت پل کریمه در تنگه کرچ اعمال نموده است.

پیش از این هم دولت کانادا نیز تحریم های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد و دو شخصیت حقیقی و چهار شرکت روسی که در ساخت پل کریمه مشارکت داشتند را به فهرست تحریم های خود علیه مسکو اضافه نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1592

به "روسیه تحریم های استرالیا را بدون پاسخ نخواهد گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه تحریم های استرالیا را بدون پاسخ نخواهد گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید