رقابت قهرمانی دو صحرا نوردی مردان کشور در گرمسار پایان یافت

به گزارش مجله اندیشه، محسن جهانشیر در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه رقابت قهرمانی دو صحرا نوردی مردان کشور به میزبانی گرمسار عصر جمعه پایان یافت، ابراز داشت: در این دوره از مسابقات 320 دونده از 26 استان در سه رده بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کردند.

رقابت قهرمانی دو صحرا نوردی مردان کشور در گرمسار پایان یافت

وی بابیان اینکه در رده بزرگسالان آذربایجان شرقی در سکوی نخست و تیم های خراسان شمالی و البرز به ترتیب در صندلی دوم و سوم ایستادند، اضافه نمود: در رقابت ها در رده جوانان نیز پیگیری شد که سمنان مقام اول و تیم های خراسان جنوبی و همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان سمنان بابیان اینکه آذربایجان شرقی بر سکوی نخست رده نوجوانان ایستاد، اضافه نمود: در بخش نوجوانان همدان و مازندران در صندلی های دوم و سوم قرار گرفتند.

جهانشیر بابیان اینکه در بخش انفرادی رده بزرگسالان علی اکبر برزی از خراسان شمالی مدال طلا را از آن خود کرد، اضافه نمود: جواد علیزاده و صابر چرخی از آذربایجان شرقی مدال نقره و برنز این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه توضیح داد: در بخش انفرادی رده نوجوانان امیررضا ثمودی از آذربایجان شرقی به مدال طلا دست یافت و امیرمحمد سعیدی و زانیار رحمانی به ترتیب از همدان و کردستان مدال نقره و برنز را تصاحب کردند و همچنین در رده جوانان نیز محمدرضا آقایی از البرز و امیرحسین صفری از خراسان رضوی مدال طلا و نقره این رقابت ها را به خود اختصاص دادند و عبدالرحیم دُرزاده از سیستان و بلوچستان مدال برنز را بر گردن آویخت.

به گزارش خبرنگاران، در این رقابت ها 12 دونده از استان سمنان حضور داشتند که تنها در بخش تیمی جوانان حائز مقام نخست شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 116

به "رقابت قهرمانی دو صحرا نوردی مردان کشور در گرمسار پایان یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت قهرمانی دو صحرا نوردی مردان کشور در گرمسار پایان یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید