دستگاه های اجرایی بدهی خود را به شهرداری سمنان پرداخت نمایند

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، علیرضا آشناگر شامگاه پنج شنبه در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه برخی دستگاه ها و نهادها به شهرداری بدهکار هستند و می بایست نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند، ابراز داشت: قطعا این روند می تواند به ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان منجر گردد بنابراین ضروری است تا دستگاه ها با شهرداری تعامل بیشتری برقرار نمایند.

دستگاه های اجرایی بدهی خود را به شهرداری سمنان پرداخت نمایند

وی بابیان اینکه شهرداری در صورت عدم همکاری دستگاه های اجرایی مجاز به استفاده از راه های قانونی است، اضافه نمود: دستگاه های اجرایی سمنان با پرداخت بدهی خود به شهرداری می توانند زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به مردم باشند.

استاندار سمنان بابیان اینکه بهره گیری از عناصر رنگ و المان های شهری به ایجاد نشاط اجتماعی یاری می نماید، ابراز داشت: این مهم می طلبد تا برنامه ریزان در شهرداری توجه بیشتری به اجرای طرح های مدیریت شهری داشته باشند که برای این مقصود بودجه فرهنگی شهر سمنان باید افزایش پیدا کند.

آشناگر اضافه نمود: استانداری نیز به نوبه خود برای ارتقا خدمات بهتر به مردم کوشش خواهد نمود از جمله آنکه از اختیارات خود برای هماهنگی و تعامل دستگاه های اجرایی با شهرداری استفاده می نماید.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست پیرامون عزم جدی برای انتقال دکل های فشار قوی و لوله انتقال نفت از داخل شهر، وضعیت خاک در جنوب شهر و بحران جدی آب، اتمام طرح فاضلاب شهری، احیای باغ های خشک و غیره بحث و تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 115

به "دستگاه های اجرایی بدهی خود را به شهرداری سمنان پرداخت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های اجرایی بدهی خود را به شهرداری سمنان پرداخت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید