خبرنگاران 65 طرح عمرانی و مالی در شهرستان گرمی بهره برداری شد

به گزارش مجله اندیشه، اردبیل - خبرنگاران - 65 طرح عمرانی و مالی شهرستان گرمی با مجموع سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال روز سه شنبه طی آیینی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره برداری شد.

خبرنگاران 65 طرح عمرانی و مالی در شهرستان گرمی بهره برداری شد

جهت دریافت خدمات طرح الاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران ، فرماندار شهرستان گرمی در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای پروژه های عمرانی افتتاح شده، 310 میلیارد توسط بخش دولتی و برای اجرای پروژه های مالی و فراوریی نیز 290 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

علی بهشتی با بیان این که هفت مورد از این پروژه ها جزو واحد فراوریی راکد بود که با حمایت اجرا شده و سرمایه گذاری 116 میلیارد ریالی و با اشتغالزایی 400 نفر به مدار فراوری وارد شده است، اضافه نمود: 16 مورد از این طرح ها نیز به دلیل اهلیت نداشتن سرمایه گذار و یا نبود سرمایه در گردش راکد مانده بود که با حمایت اجرا شده وارد مدار بهره برداری شد.

وی بهره برداری از یک واحد فراوری شیرآلات صنعتی با سرماگذاری 110 میلیارد ریالی و با اشتغال آفرینی برای 150 نفر را از جمله شاخص ترین پروژه های افتتاح شده در حوزه مالی و فراوریی به مناسبت هفته دولت در شهرستان گرمی اعلام نمود.

فرماندار گرمی همچنین از افتتاح گازرسانی به روستاهای شرفه، طاوس دره سی و زرگر برزند شهرستان گرمی مغان با اعتبار 2 میلیارد ریال و حجم عملیات به طول 4 کیلومتر و بهره مندی 67 خانوار اطلاع داد.

وی بیان نمود: هم اینک 282 روستای شهرستان گرمی به شبکه گازرسانی کشور متصل شده و میزان بهره مندی روستاهای این شهرستان از گاز لوله کشی شده به بیش از 96 درصد رسیده است.

بهشتی همچنین با اشاره به بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای مزرعه علی گشاد شهرستان گرمی گفت: برای این طرح که با صرف چهار میلیارد ریال آماده بهره برداری شده، بیش از 2.6 کیلومتر خط انتقال و 2.8 کیلومتر شبکه توزیع داخل روستا اجرا شده است.

شهرستان 85 هزار نفری گرمی مغان در 110 کیلومتری شمال اردبیل و در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1121

به "خبرنگاران 65 طرح عمرانی و مالی در شهرستان گرمی بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 65 طرح عمرانی و مالی در شهرستان گرمی بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید