خبرنگاران مدیر پیشین سیا: انتخاب دوباره ترامپ برای آمریکا بسیار بد است

به گزارش مجله اندیشه، تهران- خبرنگاران- مدیر پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) انتخاب دوباره ترامپ به ریاست جمهوری این کشور را بسیار بسیار بد دانست و حمایت خود را از بایدن گفت.

خبرنگاران مدیر پیشین سیا: انتخاب دوباره ترامپ برای آمریکا بسیار بد است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مایکل هایدن مدیر پیشین سیا در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان ضمن ابراز نگرانی از احتمال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افزود که انتخاب مجدد او برای این کشور بسیار بسیار بد خواهد بود.

مدیر سازمان سیا در زمان ریاست جمهوری جورج دابلیو بوش تاکید نمود که به قدرت رسیدن ترامپ برای بار دوم به ضرر جامعه اطلاعاتی آمریکا خواهد بود و به اتحادهای ایجاد شده توسط واشنگتن در دنیا آسیب خواهد زد.

روز سه شنبه ویدئویی از هایدن در رسانه های آمریکایی پخش شد که او را در حالی نشان می داد که در میان جمهوریخواهان مخالف ترامپ بود و می گفت که اگر ترامپ به دور دوم برسد، آمریکا در دنیا تنها خواهد ماند.

هایدن که در سه دولت پیشین آمریکا از مقام های بلندپایه اطلاعاتی بوده، جزو 70 تن از مقام های امنیت ملی این کشور بود که یک روز پس از اعلام رسمی نامزدی جو بایدن برای ریاست جمهوری ایالات متحده از سوی حزب دموکرات، حمایت خود را از او اعلام کردند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر (13 آبان ماه) برگزار خواهد شد و در این فرصت کمتر از یک ماهه، ترامپ با چالش های مهمی از جمله عملکرد او در قبال شیوع کرونا و ناتوانی از همراه کردن متحدان اروپایی با سیاست خارجی واشنگتن روبه رو است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1276

به "خبرنگاران مدیر پیشین سیا: انتخاب دوباره ترامپ برای آمریکا بسیار بد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیر پیشین سیا: انتخاب دوباره ترامپ برای آمریکا بسیار بد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید