خبرنگاران محور سردشت - پیرانشهر بازگشایی شد

به گزارش مجله اندیشه، مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت گفت: محور سردشت - پیرانشهر که بر اثر بارش شدید باران دچار انسداد شده بود، پس از پاکسازی بازگشایی شد.

خبرنگاران محور سردشت - پیرانشهر بازگشایی شد

فرزاد ظاهری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: ریزش کوه و سیلاب در کیلومتر 31 این جاده در اطراف روستای کچل آباد سبب مسدود شدن کامل محور سردشت - پیرانشهر شد که به سرعت دستگاه های سنگین راهداری به محل منتقل شدند.

وی اضافه کرد: پس از نیم ساعت با تلاش راهداران و همکاری شهرداری میرآباد، تردد در این راستا برقرار شد و هم اکنون نیز تعدادی دستگاه سنگین جهت پاکسازی کامل در محل حضور دارند.

وی با بیان اینکه خسارات وارده به این جاده جدی نبوده است، گفت: سیلاب و ریزش کوه در برخی نقاط از این راستا سبب آب شستگی و انسداد 15 مورد پل نیز شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سردشت بیان نمود: در محور روستایی قاسم رش به سردشت نیز 6 نقطه بر اثر گلولای تا حدودی مسدود شده بود که این مناطق نیز پاکسازی شد.

وی در رابطه با راستا گردشگری آبشار شلماش گفت: در این محور نیز تنها شاهد یک مورد آب شستگی بودیم که با تلاش راهداران پس از بازسازی محل این مشکل نیز برطرف شد و هم اکنون تردد در آن جریان دارد.

محور سردشت - پیرانشهر با 90 کیلومتر طول به دلیل عرض کم و داشتن پیچ های متعدد یکی از خطرناکترین محورهای استان به شمار می رود.

سردشت دارای 642 کیلومتر راه مواصلاتی شامل 542 کیلومتر راه روستایی و 100 کیلومتر راه بین شهری است که از این میزان 209 کیلومتر آسفالت و 433 کیلومتر نیز بصورت شوسه و خاکی است.

سردشت با جمعیت 120 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1022

به "خبرنگاران محور سردشت - پیرانشهر بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محور سردشت - پیرانشهر بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید