خبرنگاران محمد خانی: چالش مربیان پس از برانکو را باید جدی گرفت

به گزارش مجله اندیشه، تهران- خبرنگاران- ناصر محمدخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به موفقیت های متعدد برانکو ایوانکوویچ گفت:مدیران باشگاه پرسپولیس به گوش باشند که چالش مربیان پس از برانکو در این تیم بسیار جدی است و به هیچ وجه نباید از کنار آن به آسانی گذشت.

خبرنگاران محمد خانی: چالش مربیان پس از برانکو را باید جدی گرفت

ناصر محمد خانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با بیان اینکه انتظار پیشکسوتان، مربیان و طرفداران از تیمی که برانکو ساخته بسیار بیشتر از قبل شده و باید به دنبال بهتر از برانکو باشیم، اضافه کرد: کمیته انتخاب سرمربی جدید باید به خواست علاقه مندان و کارشناسان دلسوز این تیم توجه داشته باشد و هر قراردادی را امضا نکند.

وی اضافه کرد: هرچند تمامی مربیان پس از برانکو در پرسپولیس با مشکل جدی روبه رو خواهند بود و کسب پیروزیت با مربی بعدی به هیچ وجه تضیمن شده نیست اما باید بدانیم استخدام مربی بزرگ حداقل خاطر طرفداران را برای فصل های آینده آسوده تر خواهد نمود.

به گفته این مهاجم اسبق تیم ملی، چنانچه این اتفاق نیافتد و مدیران با یک مربی که سابقه مطلوبی ندارد، به توافق برسند ادامه کار در باشگاه برای آنان دشوارتر از قبل می نماید.

از نظر این پیشکسوت، برای جذب مربی بعدی تیم بزرگ پرسپولیس به هیچ وجه نباید عجله کرد بلکه باید کارنامه نامزدهای احتمالی را به دقت آنالیز و در نهایت فردی را برای مربی گری در تیم برگزید که دیدگاهش به مربی های قبلی نزدیک تر باشد.

محمدخانی گفت: هرچقدر تفکرات مربی جدید به مربی سابق نزدیک تر باشد، ادامه روند پیروزیت در پرسپولیس سهل تر و درصد پیروزیت بالاتر خواهد بود.

این پیشکسوت پرسپولیس نزدیکی و غرابت فرهنگی بین مربی جدید تیم پرسپولیس با فرهنگ بازیکنان ایرانی را بسیار با اهمیت خواند و اضافه کرد: مربی جدید باید با فرهنگ ایران و بازیکنان ایرانی آشنا باشد تا بتواند در این تیم بزرگ پیروز باشد.

به اعتقاد وی، یکی از دلایل پیروزیت برانکو در پرسپولیس نزدیکی فرهنگی دو ملت ایران و کرواسی و آشنایی برانکو با بازیکنان ایرانی بود.

محمدخانی در پاسخ به این سوال که در صورت نهایی نشدن جذب مربی خارجی به هر دلیل ممکن، راهنمایی پرسپولیس را باید به کدام یک از مربیان داخلی سپرد، اظهارداشت: به نظر من شایسته ترین فرد ایرانی برای سرمربیگری در پرسپولیس کسی است که سابقه درخشانی در امر مربیگری داشته و علاوه بر کسب جام، بازیکنان تیمش در زمین نیز فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 231

به "خبرنگاران محمد خانی: چالش مربیان پس از برانکو را باید جدی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محمد خانی: چالش مربیان پس از برانکو را باید جدی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید