خبرنگاران فرماندار بن خواهان تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی های شهرستان شد

به گزارش مجله اندیشه، شهرکرد- خبرنگاران- فرماندار بن با اشاره به شیوع ویروس کرونا و فعالیت نانوایی ها گفت:نظارت، بازرسی های مستمر و گشت های مشترک بر نانوایی های شهرستان بن تشدید خواهد شد.

خبرنگاران فرماندار بن خواهان تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی های شهرستان شد

کیانوش نادری روز چهارشنبه در جلسه کمیته آرد و نان شهرستان بن تاکید نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم کوشش برای قطع زنجیره انتقال آن ، بازرسی های مستمر و گشت مشترک در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها افزایش یابد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل نظارت بیشتری بر کنترل نمک مصرفی در نان، جلوگیری از مصرف مواد اضافه کردنی و بهبود کیفیت پخت در نانوایی های شهرستان بن انجام می گردد.

به گزارش خبرنگاران، هم اینک 34 نانوایی در شهرستان بن فعالیت دارد.

نادری همچنین در ستاد تنظیم بازار بن توضیح داد: اداره صنعت، معدن و تجارت برای تنظیم بازار این شهرستان، نسبت به توزیع برنج و قند مورد احتیاج مردم در سطح بازار با نظارت بازرسان و اطلاع رسانی عمومی، اقدام کند.

وی یادآور شد: تامین تمامی کالاهای اساسی مورد احتیاج برای ماه رمضان در بازار شهرستان بن پیش بینی شده است و مسئله ای در این راستا وجود ندارد و رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی واحدهای صنفی شهرستان بن لازم است.

به گزارش خبرنگاران، شهرستان بن در 28 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای دنیا سرایت نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 972

به "خبرنگاران فرماندار بن خواهان تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی های شهرستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار بن خواهان تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی های شهرستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید