خبرنگاران شهرها با تجهیزات لجستیک یگان ویژه پالایش می گردد

به گزارش مجله اندیشه، تهران- خبرنگاران- فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی گفت: این پلیس برای مهار و کنترل بیماری کرونا تمام امکانات خود از جمله خودروهای آبپاش را به میدان آورد بر این اساس شهرها با تجهیزات لجستیک پالایش می گردد.

خبرنگاران شهرها با تجهیزات لجستیک یگان ویژه پالایش می گردد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردارحسن کرمی اضافه کرد: مردم همواره پلیس و نیروهای یگان ویژه را در کنار خود دیده اند، یگان های ویژه محافظ مردم در برابر اشرار و اغتشاشگران هستند، ولی این بار ویروس مهاجم در حال ضربه زدن به هموطنان است، به این دلیل یگان ویژه آماده است برای حفظ جان مردم با تمام قوا وارد صحنه مبارزه با این بیماری گردد و تمام تجهیزات لجستیک خود را برای پالایش شهرها به کارگیری کند.

وی ادامه داد: یگانهای ویژه آماده اند خودروهای سبک و سنگین خود مانند خودروی ضد شورش آبپاش راتق را در اختیار، نهادهای درمانی و بهداشتی و متولیان امر جهت ضد عفونی کردن شهرها قرار دهند تا شیوع این بیماری در کشور کاهش پیدا کند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی در پیش بینی حوادث و کاهش هزینه های احتمالی در بحران ها آماده است؛ لذا با توجه به این سیاست، یگان ویژه در تمام عرصه ها حاضر به جانفشانی برای مردم است و همانگونه که در حوادث آبان و دی ماه، محافظ جان و در کنار مردم بود، امروز هم آمادگی خود را برای مقابله با این ویروس اعلام می نماید.

این مقام ارشد انتظامی یگان های ویژه را نگهبان امنیت مردم و یکی از عوامل ثبات در کشور دانست و گفت: یگان ویژه با ارتقاء آمادگی خود و بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز و برترین تجهیزات، به دنبال آرامش مردم در سراسر کشور است و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی است که با تدابیر اجرا شده مانند همواره، ملت ایران از این مشکل هم سربلند خارج خواهند شد.

ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی کووید-19 از 12 دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت، تا به امروز 80 هزار و 997 نفر را مبتلا و جان 2 هزار و 764 نفر را گرفته است.

ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را به خود اختصاص داده است. به گفته کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 95 نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و 15 نفر از آنان فوت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 842

به "خبرنگاران شهرها با تجهیزات لجستیک یگان ویژه پالایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهرها با تجهیزات لجستیک یگان ویژه پالایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید