شرح باشگاه پرسپولیس درباره کمپین فضای مجازی

به گزارش مجله اندیشه، باشگاه پرسپولیس درباره کمپین فضای مجازی توضیحاتی داد.

شرح باشگاه پرسپولیس درباره کمپین فضای مجازی

به گزارش مجله اندیشه به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آغاز همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس تحلیل ها و تفسیرهای متفاوتی را به دنبال داشت که بی شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش بینی است. باشگاه پرسپولیس بر خود واجب می داند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر گردد:

یک - پرسپولیس بدون اغراق معروف ترین و البته محبوب ترین برند در ایران است. نامی که میتواند در مشارکت با کسبوکارهای خُرد موجب رونق و اعتبار آن گردد. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

دوم- هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و فقط با دنبال کردن صفحات مورد علاقه اش در اینستاگرام به آن میپیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

سوم - در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت نموده اند نهایت دقت اجرا شده تا شأن و منزلت نام عظیم پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته است حفظ گردد. با این وجود دنبال کردن صفحه اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار دریافت ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تایید محتوا، سرویس ها و محصولات ارائه شده نیست. بنابراین راستی آزمایی این صفحه ها و نیز استفاده از خدمات آنها با طرفداران و دنبال کنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1123

به "شرح باشگاه پرسپولیس درباره کمپین فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح باشگاه پرسپولیس درباره کمپین فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید