تظاهرات هزاران کانادایی در اعتراض به تضعیف حقوق شهروندی

به گزارش مجله اندیشه، هزاران کانادایی از سراسر این کشور علیه تصویب قانون محدود کردن حقوق شهروندی به بهانه مبارزه با اقدامات تروریستی تظاهرات کردند.

تظاهرات هزاران کانادایی در اعتراض به تضعیف حقوق شهروندی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران؛ به نقل از راشاتودی؛ قانونگذاران کانادایی به دنبال تصویب طرح جدیدی با عنوان C-51هستند که به موجب آن نیروهای پلیس و آژانس جاسوسی کانادا قدرت و اختیار عمل بیشتری در روبرو با شهروندان می یابد. این اقدام با هدف شناسایی عوامل خرابکار و جلوگیری از وقوع عملیات های تروریستی انجام می گردد.

مسئولان کمپین روز عمل اعلام کردند بیش از 70 سازمان و نهاد مختلف در سراسر کانادا برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به این قانون جنجالی در این تظاهرات شرکت کردند. بیشترین تعداد تظاهرکنندگان در شهرهای مونترئال ، تورنتو ، ونکوور ، اوتاوا و هالیفاکس گردهم جمع شدند .

یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات تورنتو گفت : ما واقعا درمورد آزادیهای فردی شهروندان در کانادا نگران هستیم . این کشور به جهت اشتباهی راهنمایی می گردد، نخست وزیر به شکل بدی در این رابطه اقدام نموده و هیچ کدام از ما موافق طرح جدید نیستیم.

از این پس اگر صحبتی علیه دولت مطرح گردد، هدف نهادهای جاسوسی قرار می گیرد و احتمالا باید برای شرح درباره آن جوابگو باشد. وضع زندگی به این شکل خیلی وحشتناک خواهد بود.

دولت کانادا از ماه ژانویه به دنبال تصویب این قانون بود و آن را در جهت حفظ منافع و امنیت کشور توصیف نموده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1023

به "تظاهرات هزاران کانادایی در اعتراض به تضعیف حقوق شهروندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات هزاران کانادایی در اعتراض به تضعیف حقوق شهروندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید