تابش: خبرنگاران می خواهند سپاهان را به حاشیه ببرند

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران ، مسعود تابش در خصوص شرایط سپاهان می گوید: شرایط خوبی داریم و تیم در فرصت تعطیلات تمریناتش را به بهترین شکل دنبال می نماید و آماده آغاز دوباره بازی ها هستیم تا با قدرت راه را ادامه دهیم و پیش برویم.

تابش: خبرنگاران می خواهند سپاهان را به حاشیه ببرند

مدیرعامل سپاهان در مورد بازگشت رسول نویدکیا و بحث کاپیتانی سپاهان حرفهای دارد: رسول نویدکیا از بازیکنان با تجربه ماست و دیروز مقابل پیکان بازی کرد و به مرز آمادگی رسیده است. در مورد کاپیتانی ما بازیکنان با تجربه زیادی داریم که می توانند کاپیتان باشند ولی اصلاً بحثی بین بازیکنان در مورد اینکه چه کسی کاپیتان باشد نداریم. از طرفی باید دید کدام بازیکن در زمین حضور دارد و در نهایت تصمیم گیرنده سرمربی است.

تابش در مورد برطرف کدورت ها با قلعه نویی معتقد است: ما کدورتی با هم نداشتیم و رفقای قدیمی هستیم. یک خبرنگار در نشست خبری سوال بیجا پرسید که این دردسرها را درست کرد. وقتی خبرنگار می پرسد آیا به هر دو جام چشم دارید یا نه من چه بگویم؟ من هیچ کجا نگفتم باید قهرمان شویم و حتی قول سهمیه آسیا هم نگرفتم چه برسد به قهرمانی. من جزو مدیرانی هستم که خودم سابقه ورزشی دارم و این مسائل را می دانم ولی می خواهند با این سوالات سپاهان را به حاشیه ببرند در حالیکه ما اجازه نمی دهیم.

570-11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 64

به "تابش: خبرنگاران می خواهند سپاهان را به حاشیه ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش: خبرنگاران می خواهند سپاهان را به حاشیه ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید