با درخواست تعطیلی مدارس اصفهان موافقت نشد

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران/اصفهان ستاد ملی مقابله با کرونا با تعطیلی مدارس اصفهان در روز سه شنبه (6 اسفند) موافقت نکرد.

با درخواست تعطیلی مدارس اصفهان موافقت نشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اشاره به اینکه اختیار تعطیلی اماکن آموزشی و مدارس از استان ها سلب شده و بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است، گفت: سعی کردیم اطلاعات دقیق در خصوص موارد مشکوک و پاسخ تست های آزمایشگاهی را به اطلاع ستاد ملی برسانیم و درخواست کنیم با تعطیلی مدارس اصفهان موافقت نمایند.

طاهره چنگیز در حاشیه جلسه کمیته پاسخ سریع در استانداری اصفهان، در گفت و گویی با صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا تا ساعت 8 شب با تعطیلی مدارس اصفهان مخالفت کرد، ولی همچنان منتظر پاسخ کتبی بودیم، توضیح داد: اصفهان از نظر شیوع موارد مشکوک از شرایط بهتری نسبت به بسیاری از استان ها برخوردار است و شاید به همین دلیل در نهایت با درخواست ما برای تعطیلی مدارس اصفهان حداقل تا انتها هفته موافقت نکردند.

به گزارش خبرنگاران؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با یادآوری هدف از تعطیلی مدارس اصفهان برای کاهش حضور در اجتماعات، گفت: بچه ها گروه منتقل نماینده ویروس کرونا هستند، ولی حداقل براساس اطلاعاتی که داریم خودشان مبتلا به فرم شدید کرونا نمی شوند، اما باید ضمن رعایت توصیه های بهداشتی، حضور در اجتماعات را به حداقل برسانند. این درحالی است که می بینیم در خارج از ساعات مدرسه خیابان ها پرازدحام و ترافیک شدید است.

وی گفت: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به صورت کتبی بخشنامه نموده تا مدارس در خصوص غیبت دانش آموزانی که خودشان یا یکی از اعضای خانواده شان دچار تب، سرفه و علائم بیماری هستند سخت گیری ننمایند، همچنین مطالب درسی را طوری مدیریت نمایند که دانش آموزان غایب بعداً بتوانند عقب ماندگی درسی خود را جبران نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 835

به "با درخواست تعطیلی مدارس اصفهان موافقت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با درخواست تعطیلی مدارس اصفهان موافقت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید