اشتغال زایی برای 300 نفر در 14 طرح گردشگری جدید شوش

به گزارش مجله اندیشه، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش با اشاره به ارسال 14 طرح گردشگری به اداره کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: این طرح ها بالغ بر 200میلیارد ریال اعتبار و حدود 300 نفر اشتغال زایی خواهند داشت.

اشتغال زایی برای 300 نفر در 14 طرح گردشگری جدید شوش

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، سعید دیناروند رئیس اداره میراث فرهنگی شوش امروز شنبه 7 مهر 97، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی شهرستان شوش و حضور چهار فصل گردشگران داخلی و خارجی، یکی از مباحث جدی و مورد اهمیت بحث ایجاد و توسعه زیر ساخت های گردشگری با هدف اشتغالزایی و جذب گردشگران و همچنین ایجاد رفاه و رضایت در زمینه اسکان گردشگران است.

او اضافه نمود: با توجه به اهمیت موضوع در فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی سرمایه گذاران شهری و روستایی اقدام شده تا با جذب سرمایه گذار رسالت خود را در این بخش انجام دهیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی شوش توضیح داد: از ابتدای امسال تاکنون 14 طرح گردشگری که عمدتاً در زمینه احداث مجتمع های گردشگری، هتل و رستوران سنتی هستند توسط اداره میراث فرهنگی آنالیز و به منظور اخذ موافقت اولیه به اداره کل ارسال شده است.

دیناروند ادامه داد: این طرح ها بالغ بر 200 میلیارد ریال اعتبار و حدود 300 نفر اشتغال زایی خواهند داشت.

او اطلاع داد: تاکنون چهار طرح با تسهیلاتی بالغ بر 50 میلیارد ریال و اشتغال زایی حدودا 100 نفر در استان مصوب و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند؛ از این مرحله به بعد سرمایه گذاران بایستی با جدیت تا مرحله وصول نتیجه پیگیری لازم را به عمل آورند.

دیناروند تأکید کرد: از آنجایی که یکی از رسالت های مهم سازمان میراث فرهنگی اشتغال و توسعه مالی است، این اداره بحث اشتغال را در اولویت کاری خود قرار داده و با اطلاع رسانی و جذب سرمایه گذار در این راستا همگام با سرمایه گذاران خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 294

به "اشتغال زایی برای 300 نفر در 14 طرح گردشگری جدید شوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال زایی برای 300 نفر در 14 طرح گردشگری جدید شوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید