ارتش پاکستان: فضل الرحمان از اتهام زنی بی جا به نیروهای نظامی پرهیز کند

به گزارش مجله اندیشه، در پی اتهام زنی فضل الرحمان به سازمان های امنیتی پاکستان در مورد حمایت از دولت، ارتش این کشور به رئیس حزب جمعیت علمای اسلام هشدار داد.

ارتش پاکستان: فضل الرحمان از اتهام زنی بی جا به نیروهای نظامی پرهیز کند

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان اعلام نمود: فضل الرحمان از اتهام زنی به سازمان های امنیتی و ارتش پاکستان خودداری کند.

وی توضیح داد: ارتش ارتباطی به حوزه سیاسی ندارد و تنها از دولت قانونی پاکستان که با رای مردم انتخاب شده است حمایت می نماید.

آصف غفور گفت: اگر فضل الرحمان برای ادعاهای خود دلیلی دارد باید به جای لشکر کشی به خیابان تشکیل پرونده قضایی داده و در دادگاه عالی پاکستان مطالبات خود را پیگیری کند.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: فضل الرحمان می داند که ما در چه موقعیت حساسی هستیم با این حال مصالح کشور را در نظر نگرفته و در حالیکه تنش های مرزی ما با هند به اوج رسیده و هر روز تعدادی از جوانان ارتش جان خود را از دست می دهند به دنبال قدرت به خیابان ها لشکر کشیده است.

وی گفت: اینکه نتیجه اعتراضات فضل الرحمان چه گردد را ما نمی دانیم ولی مطمئنا پس از اتمام اعتراضات دولت علیه افرادی که سخنان بی فایده گفته باشند یا به مصالح کشور توهین نموده باشند، اقدام قانونی خواهد نمود.

لازم به ذکر است فضل الرحمان معتقد است عمران خان در یک انتخابات از پیش معین شده رای آورده و ارتش و بعضی سازمان های امنیتی از او حمایت نموده اند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 529

به "ارتش پاکستان: فضل الرحمان از اتهام زنی بی جا به نیروهای نظامی پرهیز کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش پاکستان: فضل الرحمان از اتهام زنی بی جا به نیروهای نظامی پرهیز کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید