ارتش عراق مواضع تکفیری های داعش در کرکوک را درهم کوبید

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، سلسله عملیات های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیروهای عراقی عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیریها در این کشور ترتیب دادند.

ارتش عراق مواضع تکفیری های داعش در کرکوک را درهم کوبید

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش عراق پس از جمع آوری اطلاعات محرمانه و کشف مواضع بقایای داعش در کرکوک، این مواضع را در هم کوبیدند. ارتش عراق در این عملیات تعدادی از تونل های متعلق به تکفیریها را نیز کشف و آنها را تخریب کرد.

این عملیات درحالی انجام شد که پیشتر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از شروع مرحله پنجم عملیات وعده صادق در شهر بصره اطلاع داده بود. در همین ارتباط، یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق ضمن تأیید خبر شروع پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق در این شهر، گفت: هدف اصلی و اساسی از این عملیات مقابله با بقایای عناصر داعش است.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه بیان کرد: نیروهای عراقی در ساعات نخست شروع پنجمین مرحله از عملیات وعده صادق توانستند تعدادی از عناصرِ تحت تعقیب را شناسایی و بازداشت نمایند. اخبار این عملیات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

هفته گذشته نیز فرمانده عملیات بصره از موفقیت آمیز بودن مرحله چهارم عملیات وعده صادق در این شهر اطلاع داد. وی گفته بود: در جریان مرحله چهارم عملیات وعده صادق شمار زیادی از تکفیریها بازداشت و مقادیر بسیاری از تسلیحات و تجهیزات نظامی آنها کشف و ضبط شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1453

به "ارتش عراق مواضع تکفیری های داعش در کرکوک را درهم کوبید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش عراق مواضع تکفیری های داعش در کرکوک را درهم کوبید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید