احزاب و گروه های سیاسی همدیگر را تخریب نکنند، لزوم وحدت درونی

به گزارش مجله اندیشه، به گزارش خبرنگاران، حسین مرعشی عصر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در ساری با بیان اینکه باید به وظایف دینی و الهی خود در این مقطع از تاریخ عمل کنیم گفت: شرایط ایران از راستا عادی سازی روابط ایران با دنیا به دلیل شیطنت ها و بدعهدی آمریکایی ها و ترامپ، فاصله گرفته است.

احزاب و گروه های سیاسی همدیگر را تخریب نکنند، لزوم وحدت درونی

وی با اشاره به اینکه مردم ایران با فشارها و سختی های فراوانی روبرو هستند اضافه نمود: این فشارها یک دلزدگی و خستگی سیاسی در مردم ایجاد نموده است زیرا دولتمردان نتوانسته اند واقعیت ها و مسائل را بیان و برطرف نمایند.

مرعشی با عنوان اینکه با مردمی شکیبا، سنگین و باوقار روبرو هستیم توضیح داد: پیش بینی دشمنان این بود که با فشارهای ناشی از تحریم که غرض ورزانه و با بغض اعمال می گردد، مردم از پای درآیند ولی آنان تا کنون با وقار و هوشمندی مسائل را سپری نموده اند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با تاکید بر اینکه مردم باید همیشه در صحنه بمانند تا جهت کشور به جهت تعالی و توسعه برگردد، اضافه نمود: امروزه انجام کار سیاسی نسبت به کارهای دیگر بسیار سخت است و یکی از لوازم عبور از شرایط فعلی، وحدت اصلاحات و اصلاح طلبان است و این مسئله نیازمند گذشت از سوی همه آنانی است که خود را اصلاح طلب می دانند.

وی گفت: نباید وحدت درونی اصلاح طلبان مخدوش گردد، هرگونه مسئله ای که به اختلافات دامن زند، راهگشا نیست.

سخنگوی حزب کارگزاران با اظهار اینکه کشور با ضعف ما نفعی نمی برد ادامه داد: متاسفانه جریانات سیاسی، احزاب و گروه ها به جای تایید یکدیگر و همراهی، از موضع نقد غیرسازنده بیرون می آیند و همدیگر را تخریب می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 128

به "احزاب و گروه های سیاسی همدیگر را تخریب نکنند، لزوم وحدت درونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احزاب و گروه های سیاسی همدیگر را تخریب نکنند، لزوم وحدت درونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید