آیا صنوف آلاینده بیرجند به خارج از شهر منتقل می شوند؟

به گزارش مجله اندیشه، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: زمینه انتقال 1800 واحد صنفی در مرکز استان به شهرک صنوف مزاحم و آلاینده پیش بینی شده، فراهم شده است.

آیا صنوف آلاینده بیرجند به خارج از شهر منتقل می شوند؟

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

مظفر آریانفر، امروز دوشنبه 18 آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ️ 31 هزار واحد صنفی در استان دارای پروانه کسب فعالیت هستند که زمینه اشتغال مستقیم 75 هزار نفر را در حوزه اصناف استان فراهم نموده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 13 هزار واحد صنفی در بخش توزیع و مابقی این واحدهای صنفی نیز در بخش صنعت و خدمات مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگاران، رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنوف، اضافه نمود: ️ دستگاه های خدمات رسان نیز باید با این صنوف زحمتکش همکاری های لازم را داشته باشند تا زمینه انتقال و استقرار این واحدها در شهرک فراهم گردد.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: مهم ترین مشکل برای انتقال این صنوف بحث مالیات بر ارزش اضافه نموده و هزینه پروانه ساختمانی است.

آریانفر اظهار کرد: هر واحد صنفی باید مبلغ 20 میلیون تومان برای هزینه های مالیات بر ارزش اضافه نموده و صدور پروانه ساختمانی پرداخت کند که ضروری است این مبلغ به گونه ای سازماندهی گردد که واحدهای صنفی توان پرداخت آن را داشته باشند.

وی یادآور شد: اگر این مشکل حل گردد، نخستین اتحادیه ها از اول شهریورماه سال آینده کار انتقال را شروع خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 614

به "آیا صنوف آلاینده بیرجند به خارج از شهر منتقل می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا صنوف آلاینده بیرجند به خارج از شهر منتقل می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید