آیا رئال مادرید واقعا به دنبال هری کین است؟

به گزارش مجله اندیشه، به نظر می رسد امکان انتقال هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام به رئال مادرید وجود ندارد.

آیا رئال مادرید واقعا به دنبال هری کین است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عملکرد نه چندان خوب بازیکنانی مانند کریم بنزما و لوکا یوویچ در فصل جابجایی تابستانی باعث شده رئال مادرید مهم ترین هدف خود را خرید یک مهاجم نوک بداند و به همین دلیل نام های بزرگی برای انتقال به برنابئو مطرح شده که یکی از آنها هری کین است. شایعه ای که البته به نظر می رسد خیلی به واقعیت نزدیک نیست.

نشریه آ.اس مدعی شد این اخبار حقیقت ندارد و انتقال هری کین به رئال مادرید ممکن نیست. دنیل لووی، مالک تاتنهام 200 میلیون یورو برای فروش ستاره تیمش می خواهد و رئال مادرید معتقد است پرداخت چنین ارقامی در این شرایط منطقی نیست. شیوع ویروس کرونا باعث بروز بحران اقتصادی بزرگی برای تیم های اروپایی شده و مدیران رئال نیز قصد پرداخت چنین رقمی در این شرایط را ندارند.

همچنین ارکان این باشگاه معتقدند گزینه های دیگری نیز در بازار وجود دارد و به عنوان مثال سبک و شحصیت ارلینگ هالند بیشتر از بازیکنی مانند هری کین مناسب حضور در برنابئو است. مهاجم نروژی و جوان دورتموند که در ماه های اخیر نمایش درخشانی داشته، به احتمال فراوان اولین هدف رئال مادرید در تابستان خواهد بود. مینو رایولا مدتی قبل فاش کرد یکی از موکلان او در تابستان راهی برنابئو می شود و یه نظر خرید ارلینگ هالند با رقمی در حدود 70 میلیون یورو امکان پذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 970

به "آیا رئال مادرید واقعا به دنبال هری کین است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا رئال مادرید واقعا به دنبال هری کین است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید