آنچلوتی: زمانی که به نیمکت رئال مادرید نزدیک بودم، از سوی منچستریونایتد پیشنهاد داشتم

به گزارش مجله اندیشه، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی ایتالیایی تافی ها می گوید منچستریونایتد نیز مانند میلان و رئال مادرید یک باشگاه تاریخی است.

آنچلوتی: زمانی که به نیمکت رئال مادرید نزدیک بودم، از سوی منچستریونایتد پیشنهاد داشتم

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی می گوید در مقطعی شانس هدایت منچستریونایتد را به دلیل اینکه می خواست سرمربی رئال مادرید شود، رد کرد. به نقل از گل، در آستانه ملاقات اورتون با منچستریونایتد، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ انگلیس، سرمربی ایتالیایی تافی ها از رد پیشنهاد هدایت منچستریونایتد در زمانی که داشت برای قبول سرمربیگری رئال مادرید آماده می شد، گفت. آنچلوتی در این خصوص گفت:

شما می خواهید در خصوص پیشنهاد منچستریونایتد بدانید؟ می توانم بگویم من هنوز هم رابطه فوق العاده ای با سر الکس فرگوسن دارم. وقتی او تصمیم به بازنشستگی گرفت، ما با یکدیگر ملاقات کردیم اما من در آن مقطع به رئال مادرید نزدیک بودم و از این واقعیت که او در آن زمان برای قبول هدایت منچستریونایتد با من صحبت کرد، قدردانی می کنم. همین، پس از آن دیگر هیچ موقعیتی برای هدایت منچستریونایتد وجود نداشت.

آنچلوتی در ادامه در خصوص احترامی که برای شیاطین سرخ و جایگاه آن ها در کنار بزرگ ترین تیم های دنیا، قائل است صحبت کرد. سرمربی تافی ها گفت:

البته که منچستریونایتد باشگاه فوق العاده ایست. یک تیم فوق العاده که من در زمان حضورم در چلسی و حضور سر الکس (فرگوسن) در آنجا، دفعات زیادی در مقابلشان حضور پیدا کردم. من احترام زیادی به منچستریونایتد می گذارم. این باشگاه مانند میلان و رئال مادرید، یک باشگاه تاریخی است و من احترام زیادی برای آن ها قائلم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1436

به "آنچلوتی: زمانی که به نیمکت رئال مادرید نزدیک بودم، از سوی منچستریونایتد پیشنهاد داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: زمانی که به نیمکت رئال مادرید نزدیک بودم، از سوی منچستریونایتد پیشنهاد داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید