آلومینیوم اراک از میزبانی در لیگ برتر فوتبال محروم شد

به گزارش مجله اندیشه، محمدرضا غفاری در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اخیراً سازمان لیگ ایران با ارسال نامه ای به باشگاه آلومینیوم اراک، اعلام کرده است، با توجه به مشکل نور و پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک محل برگزاری مسابقات و عدم رفع آن در 2 دیدار اخیرش مقابل پدیده مشهد و تراکتور تبریز که به منجر به تغییر ساعات بازی به ظهر شد، این تیم تا اطلاع ثانوی و رفع نواقص اجازه میزبانی ندارد.

آلومینیوم اراک از میزبانی در لیگ برتر فوتبال محروم شد

وی اعلام نمود: آلومینیوم اراک در دیدار آینده اش در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید در یکی از روزهای نهم یا دهم تیرماه از استقلال میزبانی کند که به خاطر گرمای شهر اراک عملاً برگزاری بازی در ظهر (مثل دیدار با پدیده و تراکتور) مقدور نیست و باید این مسابقه زیر نور برگزار شود اما شرایط میزبانی استادیوم امام خمینی (ره) هنوز مهیا نیست.

رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی بیان نمود: در این رابطه با ارسال نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی درخواست شده که هرچه سریع تر نسبت به رفع نواقص اقدام شود.

غفاری اضافه نمود: در بخشی از این نامه آمده است: در خصوص رفع و رجوع مسائل استادیوم امام خمینی (ره) اراک به خصوص مشکل نور با قید فوریت و اقدام عاجل در فرصت تعطیلات ناشی از مسابقات تیم ملی انجام شود و با توجه به اینکه استادیوم مذکور در مالکیت آن اداره کل است و براساس اعلام برنامه نو از سوی سازمان لیگ اولین دیدار میزبانی شهر اراک از باشگاه آلومینیوم سلب شده است و برگزاری دیدار منوط اصلاح به موارد ذکر شده از سوی سازمان لیگ ایران است، لازم است در این خصوص هر چه سریع تر نسبت به رفع نواقص موجود اقدام شود. بدیهی از هرگونه تبعات اجتماعی و ورزشی و… ناشی از عدم رفع مسائل و کمبودها راسأ متوجه آن اداره کل است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1760

به "آلومینیوم اراک از میزبانی در لیگ برتر فوتبال محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلومینیوم اراک از میزبانی در لیگ برتر فوتبال محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید