آرمان رمضانی جانشین شیخ دیاباته ؟ شانس عظیم برای ستاره مغضوب گل محمدی خبرنگاران

به گزارش مجله اندیشه، با توجه به غیبت شیخ دیاباته در ملاقات استقلال و ماشین سازی ، در صورتی که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز گردد ، آرمان رمضانی گزینه اصلی جانشینی او خواهد بود

آرمان رمضانی جانشین شیخ دیاباته ؟ شانس عظیم برای ستاره مغضوب گل محمدی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در بازی چهارشنبه استقلال مقابل ماشین سازی شانس زیادی برای بازی دارد. اگر پنجره های استقلال طی یکی، دو روز آینده باز گردد چه بسا آرمان رمضانی در این ملاقات از ابتدا در ترکیب ثابت استقلال قرار بگیرد. مجیدی اعتقاد دارد ارسلان مطهری به عنوان یک مهاجم ذخیره خطرناک تر است و هر وقت به میدان می رود، مثل بازی با فولاد خوزستان می تواند اثرگذار باشد.

فصل گذشته که مجیدی سرمربی استقلال بود، مطهری بیشتر در نیمه دوم راهی میدان می شد حالا هم هیچ بعید نیست ارسلان همان نقش را بازی کند تا در غیاب دیاباته، که به مرخصی رفته، مهدی قایدی و آرمان زوج اصلی خط حمله استقلال را تشکیل بدهند. در واقع می توان گفت رمضانی برخلاف تصور عموم شانس فیکس بازی کردن را هم دارد اما در درجه اول پنجره های نقل و انتقالاتی استقلال باید باز گردد و در درجه دوم مجیدی به این نتیجه برسد که آرمان فیکس باشد و ارسلان دوباره نقش ذخیره طلایی را بازی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1572

به "آرمان رمضانی جانشین شیخ دیاباته ؟ شانس عظیم برای ستاره مغضوب گل محمدی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمان رمضانی جانشین شیخ دیاباته ؟ شانس عظیم برای ستاره مغضوب گل محمدی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید