آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی در مازندران

به گزارش مجله اندیشه، مازندران رئیس پلیس راه مازندران به تشریح آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی در این استان پرداخت.

آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی در مازندران

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به خبر مسدود شدن راه ها در تاسوعا و عاشورا اظهار کرد: هیچ ممنوعیت ترددی به مناسبت تاسوعا و عاشورا در محور های مازندران اجرایی نمی شود.

وی اضافه نمود: محدودیت های اجرا شده در محور هراز وکندوان مربوط به بارترافیکی بوده است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ممنوعیت ورود به مازندران در دستور کار قرار نداشته و تصمیم آن با ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده که تا به امروز ابلاغی صورت نگرفته است.

قدمی از اجرای طرح ترافیکی 6 روزه در این هفته خبر داد و اظهار کرد: از فردا به مدت 6 روز طرح ترافیکی تعریف شده که طی آن ورود به استان از جاده کندوان به مدت سه روز به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی اضافه نمود: از محور هراز به سمت شمال در روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه یک طرفه خواهد بود همچنین در روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه از شمال به جنوب در بعدازظهر ها یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در جاده هراز برای زمان ورود مسافران ممنوعیتی پیش بینی نشده، اما در زمان خروج بعدازظهر روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه محور هراز از شمال به جنوب یکطرفه می شود، شرح داد: همچنین تردد کامیون در محور هراز از 12 ظهر فردا چهارشنبه تا 2 بامداد ممنوع بوده و از پنج شنبه تا دوشنبه هفته آینده از ساعت 6 صبح تا 2 بامداد عبور کامیون و کامیونت ممنوع است.

قدمی گفت: در محور سوادکوه نیز روز یکشنبه (عاشورا) از ساعت 8 صبح تا 12 شب از شمال به جنوب تردد تریلی به جز حاملان مواد سوختنی ممنوع است.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1225

به "آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی در مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط محدودیت های ترافیکی در مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید