آخرین تصمیم برای ورود شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران به بورس ، کارکنان شهرداری از بورسی شدن نفع می برند؟

به گزارش مجله اندیشه، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فراهم شدن زیرساخت های لازم برای ورود شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران به بورس در آینده نزدیک خبر داد.

آخرین تصمیم برای ورود شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران به بورس ، کارکنان شهرداری از بورسی شدن نفع می برند؟

به گزارش خبرنگاران، عبدالحمید امامی با اعلام این خبر در شورای مدیران معاونت اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با تاکید بر لزوم ورود شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران به بازار بورس، گفت: فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای ورود به بورس مساله مهمی است که باید به زودی آغاز شود.

معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد امتیازات حاصل از ورود شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران به بورس بتواند در اختیار کارکنان مجموعه قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه اولویت شهروند سوددهی نیست، اظهار داشت: در شهروند تلاش بر این است که به عنوان یک مجموعه درآمدزا بتواند در پیشبرد اهداف شهری و توسعه خدمات دهی به شهروندان موثر واقع شود.

معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به بسته محرک اقتصادی، گفت: شیوع ویروس کرونا منجر به عدم تحقق درآمدی شهرداری تهران نیز شد که امیدواریم بسته محرک اقتصادی شهرداری بتواند مشکل ایجاد شده ناشی از عدم تحقق درآمدهای شهرداری را بهبود ببخشد.

معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا عملکرد موفقی داشته است، اظهار کرد: در این دوران نقش مدیریت شهری برای ضدعفونی کردن مراکز و اماکن عمومی و وسایل حمل و نقل و توجه به شرایط کلی تامین نیازمندی های مردم بسیار پررنگ بود. شهرداری تهران در این مدت، پشتیبانی کامل از ستاد مقابله با شیوع کرونا را برعهده داشته است.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط دورکاری، گفت: با بهره گیری از شیوه دورکاری، ضمن استفاده بهینه از تخصص نیروها در خارج از محیط کار از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات و افزایش بهره وری سازمانی، می توان میزان مسافرت های درون شهری، بار ترافیکی، ایجاد آلودگی در شهرها، هزینه های رفت وآمد افراد از محل کار به منزل و در مجموع اتلاف وقت و هدررفت انرژی را کاهش داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: andishemag.ir شناسه مطلب: 1168

به "آخرین تصمیم برای ورود شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران به بورس ، کارکنان شهرداری از بورسی شدن نفع می برند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تصمیم برای ورود شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران به بورس ، کارکنان شهرداری از بورسی شدن نفع می برند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید