متن آهنگ عذابم نده علیشمس و میلاد کیانی + پخش آنلاین | ترانه یاب دانلود آهنگ علیشمس و میلاد کیانی - عذابم نده / Alishmas Azabam Nade | به موزیک دانلود آهنگ عذابم نده علیشمس و میلاد کیانی | ایستگاه موزیک دانلود موزیک ویدئو علیشمس و میلاد کیانی عذابم نده - دانلود آهنگ جدید فیلم قفس: خلاصه داستان، بازیگران و عوامل | منظوم استخدام شیراز و استخدام فارس دانلود Divar 9.1.1 برنامه دیوار برای اندروید تخریب دیوار مسجد تاریخی نو شیراز به بهانه نصب درب جدید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency زلزله آذربایجان از نگاه کاریکاتوریست‌ ها +عکس نقاشي هاي يك نوجوان 16 ساله از 4 سالگي (47 عكس) - تاپ ناپ زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و جهان|TABNAK آغاز ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۶ از اول دی/ برگزاری یک آزمون - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency بهداشت بانوان : نکات مهم درباره لباس زیر خانمها - پورتال رنگی آدینی سن کوی-مسلم بابا » شبکه اجتماعی یورکلوب دانلود آهنگ Adini Bilen Yazsin از مراد بوز (Murat Boz) + ترجمه - بُبت تاریخ تولد حضرت زهرا(س) و سن ازدواج ایشان ۳۰ ضرب‌المثل و اصطلاح جالب در ترکی استانبولی - کجارو عکس ازدواج صدف طاهریان با تکه اوزگور بازیگر ترکیه ای انیمیشن كوتاه نقاشی شاهزاده خانم دانلود ویدیو نقاشی شاهزاده خانم سکوی هفتم تفکر و سبک زتدگی هفتم - http:www.google.com Download تفکر و سبک زندگی مشترک هشتم متوسطه Google Play softwares - a3XwrEUVthhf | mobile9

چطور سطح انرژِی روزانه را افزایش دهیم؟

اگر گمان می کنید خستگی شما در طول روز، مزمن و بیش از حد است به پزشک مراجعه کنید. اما این را بدانید که بیشترین علل مربوط به خستگی های روزانه ناشی از رژیم های غلط غذایی است. اما خبر خوب این است که استفاده از موادغذایی طبیعی انرژی زا این روند را می تواند کاملا معکوس کند.
تاریخ انتشار: سه شنبه، ٢١ شهریور ٩۶

اگر گمان می کنید خستگی شما در طول روز، مزمن و بیش از حد است به پزشک مراجعه کنید. اما این را بدانید که بیشترین علل مربوط به خستگی های روزانه ناشی از رژیم های غلط غذایی است. اما خبر خوب این است که استفاده از موادغذایی طبیعی انرژی زا این روند را می تواند کاملا معکوس کند. در ادامه بیشتر بخوانید:

خشکبار: بادام، فندق و بادام زمینی سرشار از منیزیم هستند، عنصری که نقش کلیدی در تبدیل شکر به انرژی دارد. همچنین آنها سرشار از فیبر هستند. فیبر قندخون را متعادل نگاه می دارد و باعث می شود دیرتر احساس گرسنگی کنید.

شکلات تلخ: خوردن شکلات تلخ پس از ناهار می تواند جایگزین یک دسر خوب باشد. شکلات حاوی ماده ای به نام تئوبرومین است که نقشی مشابه کافئین در قهوه داشته و به بهبود وضعیت انرژی در شما کمک می کند.

نان سبوس دار: کربوهیدرات ۶۰ درصد انرژی مورد نیاز بدن شما را تامین می کند. غلات سبوس دار حاوی مواد کربنی پیچیده و سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند. خوردن غلات سبوس دار از افزایش ناگهانی قند خون در شما جلوگیری می کند.

هل سبز: هل موجب افزایش انرژی شما شده و گردش خون را بهبود می بخشد.

مارچوبه: این سبزی خوشرنگ حاوی ویتامین ب است. این ویتامین کربوهیدرات های دریافتی بدن را تبدیل به سوخت مورد نیاز بدن یعنی گلوکز می کند. همچنین مارچوبه حاوی مقادیر زیادی فیبر است که منجر به متعادل نگاه داشتن قندخون می شود

مخلوط آب و لیمو: این محلول الکترولیتی برای سلول ها به منظور تولید انرژی لازم است. در واقع نوشیدن آب یکی از بهترین راه ها برای داشتن روزی بهتر به شما می رود. نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۲ نشان می دهد زنانی که دچار اندکی کم آبی بوده اند بیشتر از سایرین احساس خستگی مفرط می کرده اند.

ویتامین ث: پژوهش های جدید نشان داده است که کمبود ویتامین ث باعث خستگی می شود. این ویتامین برای سلامت غدد فوق کلیوی لازم است. این غدد از احساس خستگی ناشی از استرس پیشگیری می کنند. ویتامین ث همچنین از ابتلا به عفونت ها پیشگیری کرده و باعث جذب بهتر آهن می شود.