دانلود آلبوم بی کلام Serenade | موسیقی کلاسیک Thomas Hampson | ایستگاه موزیک دانلود آلبوم بی کلام The Persian Hours | موسیقی کلاسیک Cislowska | ایستگاه موزیک دانلود آلبوم بی کلام Solo Piano | آلبوم موسیقی کلاسیک پیانو | ایستگاه موزیک سه گانه ی آن (Ahn): نگاهی نوین به پیانو، ویولون ، ویولون سل | TED Talk بیوگرافی مریم میرزاخانی؛ ستاره پرفروغ دنیای ریاضیات - زومیت زیباترین زن جهان کیست ؟ مریم اوزلی یا مونیکا بلوچی ؟! سانگ سرا | جهان موسیقی بی کلام ارم دانلود | دانلود مجموعه عظیم تمام آثار بتهون Beethoven Complete Edition سونات مهتاب شاهکار تکرار نشدنی بتهوون - موسیقی برتر شوق به موسیقی از زبان بنجامین زاندر | TED Talk سفارش آنلاین غذا از منویفست فود پاییز (نازی آباد) درزودفود تا پایان فصل پاییز از همراه اول اینترنت رایگان با ترافیک نامحدود هدیه بگیرید! انشا ادبی و زیبا در مورد پاییز فصل هزار رنگ با مقدمه و نتیجه گیری - نی نای موضوع انشا: "پاییز خود را چگونه گذراندید؟ دبیرستان دخترانه مبین - زنگ انشا در کلاس هشتم دبیرستان دخترانه غیردولتی مبین پردیس جادوی پاییز در «کوچه باغی»؛ در تابلوی هزار رنگ طبیعت قدم بزنید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency دبیرستان دخترانه مبین - انشا پاییز رویایی به زیبایی جنگل‌های پاییزی - زومیت انشا در مورد توصیف فصل پاییز

چطور سطح انرژِی روزانه را افزایش دهیم؟

اگر گمان می کنید خستگی شما در طول روز، مزمن و بیش از حد است به پزشک مراجعه کنید. اما این را بدانید که بیشترین علل مربوط به خستگی های روزانه ناشی از رژیم های غلط غذایی است. اما خبر خوب این است که استفاده از موادغذایی طبیعی انرژی زا این روند را می تواند کاملا معکوس کند.
تاریخ انتشار: سه شنبه، ٢١ شهریور ٩۶

اگر گمان می کنید خستگی شما در طول روز، مزمن و بیش از حد است به پزشک مراجعه کنید. اما این را بدانید که بیشترین علل مربوط به خستگی های روزانه ناشی از رژیم های غلط غذایی است. اما خبر خوب این است که استفاده از موادغذایی طبیعی انرژی زا این روند را می تواند کاملا معکوس کند. در ادامه بیشتر بخوانید:

خشکبار: بادام، فندق و بادام زمینی سرشار از منیزیم هستند، عنصری که نقش کلیدی در تبدیل شکر به انرژی دارد. همچنین آنها سرشار از فیبر هستند. فیبر قندخون را متعادل نگاه می دارد و باعث می شود دیرتر احساس گرسنگی کنید.

شکلات تلخ: خوردن شکلات تلخ پس از ناهار می تواند جایگزین یک دسر خوب باشد. شکلات حاوی ماده ای به نام تئوبرومین است که نقشی مشابه کافئین در قهوه داشته و به بهبود وضعیت انرژی در شما کمک می کند.

نان سبوس دار: کربوهیدرات ۶۰ درصد انرژی مورد نیاز بدن شما را تامین می کند. غلات سبوس دار حاوی مواد کربنی پیچیده و سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند. خوردن غلات سبوس دار از افزایش ناگهانی قند خون در شما جلوگیری می کند.

هل سبز: هل موجب افزایش انرژی شما شده و گردش خون را بهبود می بخشد.

مارچوبه: این سبزی خوشرنگ حاوی ویتامین ب است. این ویتامین کربوهیدرات های دریافتی بدن را تبدیل به سوخت مورد نیاز بدن یعنی گلوکز می کند. همچنین مارچوبه حاوی مقادیر زیادی فیبر است که منجر به متعادل نگاه داشتن قندخون می شود

مخلوط آب و لیمو: این محلول الکترولیتی برای سلول ها به منظور تولید انرژی لازم است. در واقع نوشیدن آب یکی از بهترین راه ها برای داشتن روزی بهتر به شما می رود. نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۱۲ نشان می دهد زنانی که دچار اندکی کم آبی بوده اند بیشتر از سایرین احساس خستگی مفرط می کرده اند.

ویتامین ث: پژوهش های جدید نشان داده است که کمبود ویتامین ث باعث خستگی می شود. این ویتامین برای سلامت غدد فوق کلیوی لازم است. این غدد از احساس خستگی ناشی از استرس پیشگیری می کنند. ویتامین ث همچنین از ابتلا به عفونت ها پیشگیری کرده و باعث جذب بهتر آهن می شود.